Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@00:22:58 GMT

22 دی، تاریخی شدن شماره 22 استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۷۳۲۱۲

22 دی، تاریخی شدن شماره 22 استقلال

رکنا: دروازه بان جوان استقلال در روزی جالب موفق شد رکورد تاریخی فوتبال ایران در بسته نگه داشتن دروازه را بشکند.

سید حسین، گلر شماره 22 استقلال Esteghlal در روز 22 دی ماه موفق شد بعد از سال ها رکورد کلین شیت متوالی در تاریخ فوتبال ایران را بشکند و این افتخار بزرگ را به نام خود ثبت کند.
اما ثبت این رکورد برای حسینی چطور بدست آمد؟ دروازه بان جوان استقلال در سنین جوانی در استقلال بازی می کرد، امیرقلعه نویی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه برابر دیناموکیف به او بازی داد و درخشش این دروازه بان جوان باعث شد قلعه نویی نمایش او را به نمایش های احمدرضا عابدزاده تشبیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما حسینی در لیگ چهاردهم برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی اش به مدت دو فصل به ملوان رفت و در این تیم هم نمایش خوبی داشت و به همین دلیل علیرضا منصوریان به محض آغاز نقل و انتقالات لیگ شانزدهم این دروازه بان جوان را به استقلال برگرداند.
حسینی فصل پیش در چند بازی به دلیل محرومیت مهدی رحمتی و البته اختلاف او با کادرفنی درون دروازه استقلال قرار گرفت که اتفاقا نمایش خوبی هم داشت اما او بازهم لیگ هفدهم را با نیمکت نشینی آغاز کرد. شرایط در ابتدای فصل برای حسینی اصلا خوب پیش نرفت تا جایی که او در بازی با گل گهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی زمانی که متوجه شد جایی در ترکیب اصلی ندارد قصد جدایی از استقلال را داشت اما درست چند روز بعد در بازی با پارس جم اختلاف منصوریان با رحمتی باعث شد او به ترکیب برگردد و از این به بعد هرگز جای او در ترکیب ثابت دست نخورد.
حسینی به ترکیب برگشت و آنقدر خوب کار کرد که در پایان دقیقه 57 بازی با سایپا تمام رکوردها را جابه جا کرد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.
حسینی در بازی روز گذشته با استقلال مهمترین چهره تیمش در زمین بود تا جایی که تمام بازیکنان در جریان عکس تیمی بالای سر او ایستادند تا ثابت کنند این بازی را برای ثبت رکورد بازیکن جوان تیم شان وارد زمین می شوند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان