Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفده هفدهم لیگ برتر والیبال به مصاف بانک سرمایه مصاف می‌رود. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفدهمین هفته لیگ برتر والیبال مهمان بانک سرمایه صدر جدولی است.

این بازی ساعت 15 روز یک شنبه بیست و چهارم دی ماه در سالن خانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده به عنوان داور نخست و حسین پورکاشیان به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و درخشنده به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.

شهرداری ارومیه در بازی آخر خود مقابل تیم خاتم اردکان یزد در خانه خود بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشت و یازدهمین باخت خود را در لیگ ثبت کرد که برای تیم پایتخت والیبال کشورمان آمار دور از انتظاری است و از دید هیچ تماشاگری نمی‌تواند موضوع جالبی به شمار رود.

شهرداری ارومیه تا به اینجای لیگ با 5 برد و 17 امتیاز در جایگاه دهمی قرار دارد.

تیم بانک سرمایه نیز با کسب 42 امتیاز از بازی‌های خود با یکه تازی در جایگاه نخست رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد.

تا پایان بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با کسب 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های شهرداری تبریز و سایپای تهران با 34 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان این تیم هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم شهرداری ورامین با ساری 21، تیم رعد پدافند کاشان با شهرداری تبریز، تیم نوشیدنی شمس تهران با پیکان تهران، تیم کاله مازندران با خاتم اردکان و سایپای تهران با هاوش گنبد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و هر از گاهی سخنانی در مورد استعفای برخی از اعضای تیم و باشگاه به گوش می‌رسد و در چند روز اخیر پس از ساسان خداپرست سرمربی تیم فرج زاده سرپرست نیز اقدام به استعفا کرد که این موضوع از سوی باشگاه مورد قبول واقع نشد.

هواداران پایتخت والیبال کشورمان هرچه سریع‌تر خواهان بهبود وضعیت تیم خود هستند و عده‌ای مشکلات را در مدیریت، عده‌ای در سرمربی و عده‌ای در موضوعات فنی می‌دانند و برخی نیز دست‌های پشت پرده را مشکل والیبال ارومیه می‌دانند و از سرمربی تیم خواسته‌اند تا اگر چنین موضوعی وجود دارد رو کند تا برخورد قاطعی با آنان شود.

باخت در مقابل تیم‌هایی مانند رعد پدافند کاشان که دومین برد خود را مقابل ارومیه به‌دست آورد موضوعی نیست که به مسائل روحی و روانی ارتباطی داشته باشد و باید دید آیا این که برخی ادعا دارند دست‌هایی پشت پرده است درست است یا ادعایی پوچ بیش نیست.

شهرداری ارومیه در بازی‌های بعدی نمی‌تواند بازیکنی بگیرد و باید با این بازیکنان لیگ را به پایان برساند و سرمربی تیم منبع این مشکلات را تنها در مباحث روحی و روانی می‌داند و معتقد است باید از نظر روحی در بازیکنان تغییر ایجاد کنند و این موضوع در میان هواداران خوشایند نیست و نداشتن روحیه مناسب را به عنوان مشکل تیم نمی‌توانند قبول کنند.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۷۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد