Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@21:59:38 GMT

به زودی با حیدر العبادی ائتلاف می‏‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۹۹۳۹۶

ساعت24- حزب «جریان ملی حکمت» به ریاست سید عمار الحکیم اعلام کرد که توافق برای همپیمانی این حزب با ائتلاف «النصر» به ریاست حیدر العبادی نخست وزیر عراق نزدیک است.

حزب «جریان ملی حکمت» به ریاست سید عمار الحکیم اعلام کرد که «همچنان بحث‎های جدی برای پیوستن به ائتلاف‎های انتخاباتی وجود دارد.»

«نوول ابو رغیف» سخنگوی جریان ملی حکمت افزود: فرآیند به صورت جدی به سمت ائتلاف جریان ملی الحکمه با لیست العبادی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پیوستن جریان الحکمه به ائتلاف حیدر العبادی (النصر) و ائتلاف هادی العامری (الفتح) گفت: شروط پیوستن ما به این ائتلاف‎ها این است که شالوده ائتلاف باید به دور از هرگونه طایفه‏‌گری باشد.

ابورغیف تاکید کرد که «ائتلاف بر مبنای برنامه‎های هدفمند برای ساختن دولت عراق و ساختن سیاست‎ها و ائتلاف مشارکتی در اتخاذ تصمیمات و تعیین مسیرها خواهد بود.»

 سید عمار الحکیم امروز در راس یک هیات بلندپایه حزبش با حیدر العبادی نخست وزیر عراق دیدار و درباره لیست انتخاباتی واحد شامل لیست الفتح که جریان‌های الحشد الشعبی را شامل می‌شود، گفت‎و‎گو و توافق کردند.

از سوی دیگر، مقتدی الصدر در پیامی مدعی شد که «ائتلاف‎ها و توافق‌های سیاسی کینه‎توزانه یک بار دیگر زمینه را برای بازگشت مفسدان فراهم می‎کنند. به ما هم پیشنهاد شده که به آن بپیوندیم، اما آن را به طور کامل رد کرده‎ایم.»

دو ائتلاف موسوم به «النصر» و «الفتح» به رهبری نخست‌وزیر و رئیس سازمان بدر عراق، پس از رایزنی‌های جدی، شب گذشته تصمیم گرفتند در رقابت‌های انتخاباتی آتی کشور همپیمان شوند.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، پس از مذاکراتی جدی میان دو طرف، بر سر تشکیل ائتلافی واحد، قرار شد دو طرف با ائتلافی به نام «النصر و الفتح» وارد رقابت‌های انتخاباتی شوند.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۹۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای