Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران از کشف ۲ میلیارد ریال انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ طی اقدامات اطلاعاتی با آگاهی از دپوی مقادیر زیادی کالاهای قاچاق در انباری در جنوب تهران، به محل مورد نظر مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازرسی از این انبار 9 هزار و 600 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و 70 دستگاه عیب یاب موتور کشف و ضبط شد.

ارزش ریالی این کالاها حدود 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

کالاهای مکشوفه به مدیریت اموال تملیکی و پرونده به تعزیرات حکومتی استان تهران تحویل شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۰۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازوئیل قاچاق زیر بار آهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز جاساز شده در زیر بار آهک به ارزش پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آباده رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با بررسی پرونده ، تخلف قاچاق محرز شد و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم  به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت محکوم شد.
سالاری گفت: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال برابر ارزش سوخت برای خودرو حامل و همچنین ۵۰۰ میلیون ریال بابت جاساز کردن به جریمه اضافه و متهم را به اصلاح وسیله نقلیه و ضبط جاساز ملزم کرد که در مجموع حکم به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی صادر شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی بوانات هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟