Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال وبختیاری گفت: دو هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از آموزش های ایجاد شغل های خانگی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،  فاطمه دوستی ظهر دوشنبه در کارگروه امور بانوان گفت: طرح الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی برای نخستین بار با هدف توانمند سازی، ایجاد مشاغل پایدار، بهتر کردن معیشت خانواده ها در حال اجراست که برای اجرا نیاز به حمایت دستگاه های اجرایی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با انعقاد قرار داد بین جهاد دانشگاهی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید این طرح درمرحله نخست به صورت پایلوت درهشت استان کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

وی تعداد مشاغل خانگی را ۳۴۱ شغل عنوان کرد وافزود: افراد جامعه تنها تعداد محدودی از این شغل را می شناسد که باید با آموزش دیگر مشاغل را جهت کسب درآمد و افزایش سطح توان اقتصادی به مردم شناخته شود.

وی گفت: در این طرح جهاد دانشگاهی تلاش می کند در فاز اول تعداد دو هزار نفر را با آموزش و توانمند سازی وارد بازار تولید کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۱۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان