Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور پاکستان با اشاره به سخنان اخیر فرمانده ارتش هند اعلام کرد: دولت دهلی نو با همراهی کاخ سفید قصد دارند ما را تحت فشار قرار دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از جیو تی وی، «احسن اقبال» با انتقاد به سخنان فرمانده ارتش هند گفت: دهلی‌نو برای تحت فشار قرار دادن ما با آمریکا تبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور پاکستان تصریح کرد: سخنان «بیپن راوات» نشان از مسئولیت‌ناپذیری او دارد و مشخص می‌کند که دهلی نو یک قدرت اتمی فاقد صلاحیت است.

وی گفت: تمام کشورهایی که دارای قدرت اتمی هستند تلاش می‌کنند تا مسئولیت پذیری خود را اثبات کنند، ولی هند در تلاش است تا ما را تحریک کرده و به واکنش وا دارد.

عضو ارشد حزب نواز ضمن تلاش برای کنترل اوضاع سیاسی کشورش گفت: بروز اغتشاش و اعتراضات مستمر به دموکراسی ضربه می‌زند و ما کوشش می‌کنیم تا تحت فشار اعتراضات مجبور به تصمیم‌گیری برای کشور نشویم.

احسن اقبال اضافه کرد: پرونده قتل زینب دختر 8 ساله پاکستانی باعث تاسف فراوان ما شد و تلاش خود را برای دستگیری قاتل او انجام می‌دهیم ولی عده‌ای قصد دارند تا از این حادثه دلخراش بهره‌وری سیاسی کنند.

فرمانده ارتش هند اعلام کرده بود: قدرت اتمی پاکستان غیر واقعی است و ما آماده اثبات ادعای خود هستیم.

تنش میان آمریکا و پاکستان طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته و به نظر می‌رسد حکام کاخ سفید قصد دارند از طریق دولت‌مردان کابل و دهلی‌نو به اسلام آباد فشار وارد کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است

حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی قاضی عسکر»، دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سیره ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار کرد: مردم طالب معارف و آموزه های دینی هستند، از همین رو اگر بتوانیم از نظر محتوایی پاسخگوی نیازهای روز جامعه و مردم باشیم، در مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی که در جامعه با آن روبرو هستیم و برنامه های دشمن برای معرفی الگوهای غربی به دختران و بانوان، ایام دهه کرامت فرصتی مغتنم برای معرفی الگوهای برتر معرفی شده از سوی جهان اسلام است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای انحراف نسل جوان و تأثیر سوء بر جامعه بانوان، گفت: ضرورت دارد که همه دستگاه ها و مراکز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تلاش کنند، مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به شکل صحیح و با اقناع صورت گیرد و برخوردهای تند نمی تواند اثربخش باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد، دستگاه ها و نهادها، چهره ها و شخصیت های فرهنگی و هنری برای تحقق شعار سال تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم، با تعامل و همکاری میان مجموعه ها و دستگاه ها می توان برای تحقق شعار سال با مشارکت مردمی تلاش کرد تا شاهد یک جهش اقتصادی در حوزه اقتصادی و صنایع باشیم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان