Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ملاک عمل در اجرای این طرح ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اجرای طرح هایی که با حداقل سرمایه گذاری اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد کرده و ارزش افزوده بالایی داشته باشند در الویت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سود این تسهیلات در مناطق روستایی را 11 درصد و در مناطق شهری 16 درصد عنوان کرد و ادامه داد: یارانه نرخ سود تسهیلات به شرط ایجاد اشتغال پایدار و ثبت در سامانه سازمان تامین اجتماعی به متقاضی تعلق می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون مجموع ارزش پرونده های متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زا در استان حدود 3 هزار میلیارد ریال می باشد که پس از ثبت در سامانه کارا توسط دستگاه اجرایی مربوطه و تکمیل مدارک لازم به بانک های عامل ارسال می گردد.

رحیمی با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیان کرد: امسال اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان 12 هزار و 390 میلیارد ریال می باشد که 50 درصد آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و 50 درصد دیگر از محل منابع داخلی بانک ها تخصیص یافته است.

وی از مردم خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از مفاد طرح و مراحل انجام کار و رسته فعالیت های اولویت دار به آدرس اینترنتی سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir و یا سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مراجعه و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.

بر اساس آمارها 65 هزار نفر در استان اردبیل بیکار می باشند.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۲۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی

vضا عطایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی در خراسان شمالی گفت: این طرح با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حجم سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد تومان، در نظر دارد تا پایان دولت سیزدهم جمعیت ۹۰ هزار نفری را در ۱۶۴ روستای استان از نعمت آب پایدار بهره‌مند نماید.
عطایی عنوان کرد: طرح جهادآبرسانی در قالب چهار مجتمع روستایی "پایین دست شیرین دره"، "کهنه جلگه"، "پرسه سو" و زیدرسرانی"در استان در حال اجرا است که تاکنون ۱۹ روستا در این طرح از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شده اند.
وی در خصوص روند اجرای این طرح در سال ۱۴۰۲ افزود: طرح جهادآبرسانی استان در سال گذشته، گام‌های مثبتی داشته و تاکنون ۳ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آّب شرب احداث و ۱۴۰ کیلومتر خط انتقال نیز اجرا شده است.
عطایی در ادامه اظهارداشت: عملیات اصلاح و توسعه ۶۵ کیلومتر خط انتقال و احداث ۹ باب ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات انجام شده این طرح در سال ۱۴۰۲ بوده است.
عطایی گفت: علیرغم اینکه عملیات نوسازی انشعابات در قرارداد طرح جهادآبرسانی عنوان نشده، اما با این حال سال گذشته ۲۰۰ مورد نوسازی انشعاب صورت گرفته و هزار و ۵۰۰ مورد انشعاب نیز در سال ۱۴۰۳ نوسازی خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه برای اجرای این طرح در استان، اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، افزود: تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان برای طرح‌های جهاد آّبرسانی در استان هزینه شده است. 
طرح جهاد آّبرسانی، از اقدامات تاثیرگذار و امیدآفرین در جهت آبرسانی به مناطق روستایی کم برخوردار از آب شرب پایدار است؛ در این طرح، قرار است، ۱۰ هزار روستا در سطح کشور از نعمت آب سالم و بهداشتی پایدار بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • طرح ملی جهاد آبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • طرح ملی جهادآبرسانی امیدبخش روستا‌های تشنه خراسان شمالی
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل