Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کیار گفت: بیش از ۴۵۰ برنامه در سراسر شهرستان کیار به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان کیار برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان کیار به ریاست فرماندار این شهرستان در محل سالتن جلسات فرمانداری شهرستان کیار تشکیل شد و اعضا ستاد دهه فجر شهرستان کیار در زمینه برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر مراسمات دهه مبارک فجر برنامه ریزی لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار کیار در این جلسه بر برگزاری جشن های دهه مبارک فجر پس از دهه اول فاطمیه تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی ها انجام شود که حرمت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها حفظ  شود.

قدمعلی مردانی در این جلسه افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلاب برخاسته از مردم است و لازم است در برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی به حضور مردم توجه ویژه ای شود.

فرماندار کیار در پایان این جلسه گفت:450عنوان برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی در شهرستان کیار برگزار می شود که دستگاه های متولی با برنامه ریزی لازم و استفاده از ظرفیت مردم نسبت به انجام آن اقدام می نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز