Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@07:45:49 GMT

واکنش محسن هاشمی دو شغله بودن صالحی امیری

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۴۰۰۷

خرداد: رئیس شورای شهر تهران به شائبه دو شغله بودن رضا صالحی امیری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و شائبه دو شغله بودن وی، گفت: از زمانی که صالحی امیری وارد شهرداری شد مسئله حضورش در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک مطرح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی محمد علی نجفی - شهردار تهران - هم در یک برنامه تلویزیونی گفت که صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب کند یا کمیته ملی المپیک را. هر چند که صالحی امیری عنوان کرده استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده‌ام.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و کمیته ملی المپیک را دارد یا نه، گفت: این بستگی به نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؟ در حال حاضر قصد ورود جدی به این موضوع را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی‌تر شود شورا این مسئله را بررسی می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص تصویب لایحه دو فوریتی اجازه به شهرداری برای انتشار ۴۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت گفت: امروز این دو فوریت برای تعیین تکلیف مسئله مالی خط ۶ و ۷ مترو روی میز بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دولت در بودجه به شهرداری‌ها اجازه داده است که نسبت به انتشار اوراق مشارکت اقدام کنند، اظهارکرد: متاسفانه شهرداری در استفاده از این بند برای تامین اعتبار تاخیر داشته است و از آنجا که تا آخر سال فرصتی نمانده، این لایحه با قید دو فوریت در دستور کار شورا قرار گرفت.

هاشمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به دلیل فرصت کم مطالعه نسبت به لایحه دو فوریت حساس هستند، گفت: همه اعضای شورای شهر با کلیت این لایحه موافق هستند و خوشبختانه با رای بالا نیز تصویب شد.

برچسب ها: واکنش ، محسن هاشمی ، دو شغله ، صالحی امیری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • حامیان گشت ارشاد
  • واکنش به حکم اعدام توماج صالحی؛ خوانندگی و افساد فی الارض!