Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:36:24 GMT

سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۳۷۹۲۶

سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد. سرباز جوان ما سربازی است که جسم، روح و جان خود را فدای نظام‌ می‌کند. ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد سردار رضا مازندرانی فرمانده ارشد دانشگاه افسری امام حسین(ع) امروز در دهمین جشنواره جوان سرباز‌ خراسان شمالی  اظهار داشت: این‌ جشنواره با روزهای سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تقارن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز 26 دی مقارن با فرار شاه از کشور است و خوب است که یادی به گذشته کنیم که چه بودیم و به کجا رسیده‌ایم. این انقلاب رنج زیادی را گذرانده است.

وی افزود: امام(ره) فرمودند٬ این مبارزه برای انقلاب٬ فدا شدن دارد و همیشه می‌گفتند که خودتان را برای مبارزه طولانی مدت آماده کنید. این مبارزه برای انقلاب جان نثاری‌ها و تلاش‌ها می‌خواهد که با برنامه‌ریزی‌ به آن‌ها خواهیم رسیدم و ختم به زمینه‌سازی ظهور می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تصریح کرد: امروز روز فرار شاه است که ایران را به زیر سلطه استعمار جهانی برده بود. این انقلاب به آسانی به دست نیامده پس باید نگاهی  به گذشته داشته باشیم.

سردار مازندرانی اضهار داشت: یک روز اگر فلسفه سرباز این بود که فقط آموزش رزم یاد می‌گیرد و برای جنگ آماده می‌شود، آن‌روز گذشته است و امروز آن‌گونه نیست که دشمن در پشت مرزها مخفی شده باشد. امروز دشمن با تسخیر مغزها و‌ تولید نرم افزاری برای مقابله با نظام اسلامی برخاسته است.

وی افزود: سرباز آن است که دشمن را در لباس دوست‌ هم‌ بشناسد. سرباز جوان ما سربازی است که جسم، روح و جان خود را فدای نظام‌ می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: ما باید دشمن را بشناسیم. امروز دشمن فهمیده است که ایران‌اسلامی ایران 30 سال پیش نیست. دشمن ما را آزموده است و متوجه شده با راه‌های فیزیکی‌ نمی‌تواند مقابله کند. امروز سرباز ما باید خود را مسلح به علم و دانش کند.

وی در ادامه گفت: کدام کشور است که از محرومین و مظلومین جهان بدون چشم داشتی دفاع کند. امروز جوان‌های دنیا برای این موضوع جوانان مارا الگوی خود قرار داده‌اند. سرباز جوان ما دوسال خدمت را به چشم مدافع بودن از انقلاب می‌بیند. این خدمت تمام شدنی است اما افتخار دفاع از ایران اسلامی جاودانه است.

سردار مازندرانی در پایان خاطرنشان کرد: به فرمان مقام معظم رهبری هر سرباز باید طی خدمت  یک دوره مهارت و حرفه را بیاموزد و این کمکی برای ایجاد کار‌ و اشتغال برای پیش رو داشتن نظام اقتصادی خوب است.

انتهای پیام/

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند