Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به اهدای جایزه ویژه بنیاد جهانی انرژی به یزد به عنوان شهر پایدار، گفت: معرفی ظرفیت های تاریخی در کنار برنامه ای که شهرداری برای حرکت به سمت شهری سبز و پایدار به بنیاد ارائه کرد، عامل دریافت جایزه شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شورای شهر یزد، محسن عباسی افزود: بنیاد جهانی انرژی، از جمله نهادهای صاحب نام بین المللی است که با دغدغه های زیست محیطی هر ساله جوایزی را به اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیر گذار در کاهش مصرف منابع تجدید ناپذیر طبیعی و تلاش در جهت کاهش آلایندگی محیط زیست، در 2 سطح ملی و بین المللی اهدا می کند که 178 کشور عضو آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هر چند تدوین برنامه و نقشه مدیریتی که منجر به کسب این جایزه شد، دشوار و حاصل کاری فشرده و پیگیری مستمر شورا و شهرداری ظرف چند ماه اخیر بود، اما سهم نیاکانمان در این جایزه بسیار بیشتر از برنامه های ارائه شده بود و از امروز باید به تعهد سبزمان به جامعه جهانی پایبند باشیم.
در این گزارش به زمان و محل جایزه یادشده اشاره ای نشد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 60درصد آن در مرکز استان سکونت دارد.
2088/ 2047/ خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۳۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان