Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، از ارائه خدمات توانبخشی در منزل به بیماران ضایعه نخاعی زلزله توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید قادری از ارائه خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و گفتار درمانی با تعرفه دولتی در دو مرکز توانبخشی مجتمع الهیه واقع در شهرک بهداری و مرکز شهید ادبیان واقع در میدان شهدا شهر کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهروندان می‌توانند در طول ایام هفته برای دریافت این خدمات با تعرفه دولتی به این مراکز مراجعه کنند و از سوی دیگر در این مراکز برای مددجویان بهزیستی تخفیف‌های ویژه‌ای وجود دارد.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، همچنین در مرکز شهید ادبیان بهزیستی کرمانشاه بخش ارتوپدی-فنی این مرکز با ساخت اندام‌های مصنوعی ارتز و پروتز به خدمات رسانی مشغول است.
وی خاطرنشان کرد:با اعمال تعرفه‌های دولتی هزینه پرداختی شهروندان در دریافت خدمات یک چهارم بخش‌خصوصی است و دستگاه‌های پزشکی در این مراکز با امکانات روز دنیا آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:مراکز توانبخشی بهزیستی با داشتن فضای مناسب سازی شده برای سالمندان، معلولان و اقشار مختلف دسترسی آنها برای دریافت خدمات را آسان کرده است.
قادری، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز توانبخشی الهیه و شهید ادبیان بیش از ۷ هزار نفر خدمات مختلف را دریافت کرده‌اند.
این مسئول در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان ضایعه نخاعی زلزله اخیر در مرکز نگهداری بیماران ضایعه نخاعی زاگرس، گفت: تاکنون هشت تن از این بیماران در این مرکز ساماندهی و خدمات لازم را به صورت یک جا و در تمامی زمینه‌ها دریافت می‌کنند.
 قادری یادآور شد: تمامی بیماران ضایعه نخاعی در بخش‌های مختلف خدمات لازم از جمله حق پرستاری و کمک هزینه وسایل کمک توانبخشی را دریافت می‌کنند.
 وی همچنین از اعزام فیزیوتراپ متخصص به افراد ضایعه نخاعی اخیر که در منزل هستند و ارائه خدمات تخصصی به آنها توسط بهزیستی خبر داد.
 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای