Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: گرد و غبار با 2 منشا داخلی و خارجی روز جمعه و شنبه برخی نقاط استان را فرا می گیرد.

کوروش بهادری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز جمعه به دلیل وزش تندباد با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت، گرد و خاک با منشا داخلی بخشی از نقاط استان به ویژه اهواز را فرا می گیرد که البته به دنبال آن بارش باران برای استان پیش بینی شده است که تا روز یکشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شنبه بعد از ظهر نیز گرد و غبار با منشا خارجی از یکی از کانونهای خاک در کشور عراق همراه با وزش باد بیشتر نقاط استان را فرا می گیرد.
بر اساس این گزارش کانون های داخلی ریزگرد بین هندیجان و ماهشهر ظهر دیروز سه شنبه فعال شدند و شعاع دید را در برخی نقاط استان کاهش دادند که درپی آن مدارس نوبت بعد از ظهر شهرستان های هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در همه مقاطع تعطیل شدند.
بهادری ادامه داد: در 24 ساعت گذشته ماهشهر با 21 و ایذه با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین 21 و هشت درجه سانتیگراد در نوسان است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: وارونگی دمای هوای امروز صبح اهواز 200 متر گزارش شده است.
3004/6002
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۴۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناسی، از روزهای سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) یا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) با ورود موج بارشی جدیدی به کشور همراه خواهیم بود که با وقوع بارش‌های خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی کشور همراه خواهد شد.

همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گزارش مهر، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

کد خبر 6088847 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • آسمان این شهر نارنجی شد/ عکس