Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در نطق میان‌دستور اظهار کرد: آقای روحانی؛ مردم زلزله‌زده سال 91 ارسباران خواهان اجرای بند "د" تبصره 13 قانون بودجه 96 هستند.

نماینده مردم اهر و هریس افزود: زلزله زدگان ارسباران به دلیل عدم اجرای قانون با قطع یارانه خود مواجه شده‌اند و از دریافت هرگونه تسهیلات بانکی محرومند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به رئیس جمهور، روسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، گفت: زلزله‌زدگان ارسباران را دریابید و برای یکبار هم که شده می‌خواهم هرگونه ارتقاء، انتصاب و پرداختی به مدیران و روسای کارکنان دولت را به تولید و اشتغال و صادرات گره بزنید و به استان‌ها در زمینه ارائه تسهیلات بانکی، اشتغال و تولید اختیارات بیشتری دهید.

عبداللهی با بیان اینکه هرگونه تمرکزگرایی سم مهلک است، افزود: در عرض دو ماه می‌توان کلیه دستورالعمل ‌ها و بخشنامه‌هایی که مانع اشتغال و سرمایه‌گذاری هستند را اصلاح کرد.

نماینده مردم اهر و هریس با بیان اینکه سرمایه‌گذاری تنها تزریق پول به جامعه نیست، افزود: بیکاری به بحران رسیده و 80 درصد مراجعه‌کنندگان به نمایندگان بیکاران تحصیلکرده و فقرا هستند که کار و اشتغال ندارند.

وی ادامه داد: دهه فجر فرا می‌رسد اما کدام پروژه عمرانی در شهرستان هریس به بهره‌برداری خواهد رسید.

عبداللهی افزود: سیستم اداری کشور غولی است که تمام درآمد کشور را می‌بلعد و دولت برای کوچکترین کارهای دولتی مثل تأمین آب و برق و گاز مدارس مشکل دارد.

نماینده اهر و هریس اضافه کرد: فرهنگیان و بازنشستگان خواهان عدالت در پرداختی‌ها هستند و عملی ساختن همسانی حقوق بازنشستگان یکی از آرزوهای آنان است.

وی افزود: راه‌آهن تبریز_ هریس درخواست به حق مردم این منطقه است و معادن غنی مس و طلا برای استخراج و توسعه صنایع معدنی نیاز جدی به این راه دارند.

عبداللهی اظهار کرد: وقت آن رسیده به جای فشار به مردم به مفسدان و غارتگران بیت‌المال فشار بیاورید و سیستم اداری را کوچک کنید تا هزینه‌ها کاهش یابد و جلوی دزدی‌ها در سیستم‌های مختلف اداری کشور را بگیرید.

عبداللهی ادامه داد: از سفرهای خارجی بی‌مورد کاسته شود و سمینارهایی که هزینه‌بر هستند، تشکیل نشود.

نماینده اهر و هریس گفت: چرا وقتی کم می‌آوریم یارانه مردم را قطع می‌کنیم؟ چرا فقط بلدیم قیمت بنزین را افزایش دهیم؟

عبداللهی خاطرنشان کرد: تا ریشه فساد و دزدی و رانت‌خواری برچیده نشود، توسعه شکل نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد