Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا – تيم بسکتبال شهرداري تبريز در اولين بازي نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال باشگاه هاي کشور با نتيجه 81 بر 75 از سد تيم پالايش نفت آبادان گذشت تا نشان دهد که براي کسب عنوان قهرماني عزم جدي دارد.

به گزارش ايرنا، دو تيم بسکتبال شهرداري تبريز و پالايش نفت آبادان از مرحله نيمه نهايي اين فصل ليگ، عصر چهارشنبه از ساعت 16 در سالن ورزشي شهيد توانا سازمان شهرداري تبريز به مصاف هم رفتند که اين بازي با برد تيم ميزبان خاتمه يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم بسکتبال شهرداري تبريز توانست در اولين مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال باشگاه هاي کشور در چهار کوارتر به ترتيب 25 بر 17 و 45 بر 41 و 64 بر53 و81 بر75 مهمان خود تيم پالايش نفت آبادان را شکست دهد.
مرحله دوم ديدار نيمه نهايي دو تيم بسکتبال شهرداري تبريز و پالايش نفت آبادان فردا پنجشنبه از ساعت 16 در سالن شهيد توانا شهرداري تبريز برگزار خواهد شد.
در مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر چهار تيم متشکل از شهرداري تبريز، پالايش نفت آبادان، مهران تهران و پتروشيمي بندر امام حضور دارند و هر تيمي که سه برد از پنج بازي داشته باشد جواز ورود به فينال اين مسابقات را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزيزي راد
9853/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۵۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند