Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:39:51 GMT

رقابت برای تکرار عنوان قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۶۶۴۴۹۹

رقابت برای تکرار عنوان قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا در ویتنام، مشکات الزهراء صفی نماینده کشورمان در تیم غرب آسیا موفق شد با پیروزی در دیدار مرحله نیمه نهایی به فینال بازی ها راه یابد.

در مرحله نیمه نهایی بازی ها صفی با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) حریف ویتنامی خود را از پیش رو برداشت و به فینال هفته دوم بازی ها راه یافت و فردا در فینال با نماینده لبنان دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در هفته نخست بازی ها عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. همچنین در بخش پسران یونس طلاور نیز با برتری 2 بر صفر مقابل نماینده بنگلادش به پیروزی رسید و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تنیسوری از پاکستان می رود.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهرا صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا در این دوره از رقابت ها حضور دارند. تیم تنیس غرب آسیا  به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می کند.

این رقابت ها از 18 لغایت 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترین ها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.  سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سید امیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۶۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین