Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این خبر می خوانیم:
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از توزیع بیش از 3000 جلد کتاب در ایستگاه مطالعه پایانه مرکزی قم خبر داد.رضا پوریافر به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این سازمان اشاره کرد و با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 3 هزار جلد کتاب در ایستگاه مطالعه سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم توزیع شده است، گفت: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی به صورت رایگان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این کتاب ها با موضوعات مختلف از جمله تاریخی، فرهنگی، سیاسی و کودک و نوجوان در اختیار زائرین و مسافرین قرار گرفته است و در کنار ایستگاه مطالعه سازمان در سالن کوثر، ایستگاه فرهنگی هم مستقر است.پوریافر با تاکید بر اینکه در ایستگاه فرهنگی سازمان همه روزه مبلغین حوزه علمیه استان پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه ها فعالیت های فرهنگی متعددی در سازمان صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: مسجد پایانه مرکزی نیز همه روزه فعالیت فرهنگی دارد و نماز جماعت به صورت مستمر اقامه می‌شود؛ بیان احکام شرعی بعد از نماز توسط امام جماعت مسجد و تلاوت مستمر قرآن کریم در مسجد پایانه مرکزی از جمله دیگر برنامه‌ ها است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم برنامه‌های این سازمان در مناسبت ‌های مذهبی و ملی را مورد توجه قرار داد و افزود: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ شهروندی و استفاده از حمل و نقل عمومی بنرهای متفاوتی را طراحی و چاپ کرده که در سطح پایانه‌ها و پارکسوارها نصب شده است.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۶۹۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • استان مرکزی چه بهره‌ای از بارش‌های بهاره برد؟
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود