Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@20:33:37 GMT

سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان توبیخ کتبی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۹۴۴۴

سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان توبیخ کتبی شد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهرداری فومن و خوشه طلایی ساوه از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی فریبرز جناچی، مربی بدنساز تیم خوشه طلایی ساوه تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده و غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*رضا ترک زاده، سرمربی تیم مس نوین کرمان در دیدار برابر تیم مقاومت تهران از سری رقابتهای لیگ دسته دوم به دلیل اعتراض به داور بازی، از مسابقه اخراج شد. وی به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

*سمیرا قاشیه، بازیکن تیم منتخب فارس به دلیل اعتراض و استفاده از کلمات نامناسب نسبت به داور مسابقه در دیدار برابر تیم شهرداری سیرجنان از سری رقابتهای لیگ برتر بانوان با توبیخ کتبی مواجه شد.

602

فدراسیون فوتبال ایران لیگ کمیته

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت