Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از حسين علي پناهي: شايد يک سوال کليشه اي در مورد ازدواج اين باشد که در يک رابطه ي زن و شوهري چه چيزي بيش از هر چيز ديگر اهميت دارد؟ برخي مي گويند عشق و برخي ديگر نيز تناسب داشتن و به اصطلاح «به هم خوردن زوجين» را مهم مي شمارند.
برخي هم داشتن اهداف مشترک و تفاهم را مهم ترين اصل مي دانند و شايد بسياري بگويند که سن از همه چيز کم اهميت تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسياري از بازيگران هاليوودي نشان داده اند که وقتي پاي روابط عاشقانه به ميان بيايد سن برايشان هيچ اهميتي ندارد هر چند چنين روابطي براي بسياري ديگر قابل درک نيست. در ادامه ي اين مطلب مي خواهيم سلبريتي هاي مشهوري را به شما معرفي کنيم که علي رغم تفاوت سني فاحش با هم ازدواج کرده و زندگي ظاهراً خوب و پايداري دارند.
1-مايکل داگلاس و کاترين زتا جونز

مايکل داگلاس و کاترين زتا جونز اشتراکات بسياري دارند؛ هر دو برنده جايزه اسکار شده اند: داگلاس براي فيلم «وال استريت» و جونز براي فيلم «شيکاگو». همچنين روز تولد آن ها نيز مشترک است: 25 سپتامبر. اما آن ها در يک چيز تفاوت بسيار زيادي با هم دارند و آن هم اين است که هر يک به نسل هاي متفاوتي تعلق دارند. داگلاس در سال 1944 و جونز در سال 1969 بدنيا آمده است. البته اين اختلاف سن 25 ساله مانع از آن نشد که اين دو در سال 2000 با هم ازدواج کنند.
2- وودي آلن و سون يي پرِوين

وودي آلن، نويسنده و کارگردان مشهور سينما و ميا فارو، مدل و بازيگر هاليوودي براي بيش از يک دهه رابطه ي عاشقانه اي با هم داشتند. اگر چه اين دو هيچ گاه به شکل رسمي ازدواج نکردند اما آلن به فارو کمک کرد که فرزند خوانده اش را بزرگ کند. اما اين رابطه در سال 1992 و پس از اين که فارو ادعا کرد عکس نيمه برهنه زني ديگر را در آپارتمان آلن پيدا کرده به پايان رسيد. از همه بدتر اين که آن عکس متعلق به سون يي پروين دختر خوانده ي فارو بود. به گفته ي فارو، آلن به وي گفته بود که به شدت به پروين علاقمند شده و مي خواهد با او ازدواج کند.
علاوه بر اين که وي وارد يک رابطه ي عاشقانه با دختر خوانده ي خود مي شد فاصله ي سني 35 ساله بين اين دو نيز بسيار آزار دهنده بنظر مي رسيد. در آن زمان وودي آلن 56 سال سن داشت و پروين نيز چيزي بين 20 يا 21 ساله بود زيرا در هنگام پذيرفته شدن به عنوان دختر خوانده فارو هيچ مدارک قانوني که تاريخ تولد وي را نشان دهد به همراه نداشت. در واقع فارو وي را از يک خانواده ي از هم پاشيده و شکنجه گر کره اي به فرزندي قبول کرده و تنها با آزمايش مغز استخوان سن او مشخص شد. آلن و پروين در سال 1997 و در حالي که آلن 62 ساله و پروين 27 ساله بود با هم ازدواج کردند.
3- فرانک سيناترا و ميا فارو

ميا فارو با عشق غريبه نيست زيرا اولين ازدواج او در سال 1996 و در سن 21 سالگي اتفاق افتاد و داماد نيز کسي نبود جز فرانک سيناتراي مشهور. اين دو در لاس و گاس و در حالي که سيناترا 51 ساله بود با هم ازدواج کردند. اين اختلاف سني حتي از اختلاف 20 ساله بين او و وودي آلن نيز بيشتر بود. البته ميا فارو بعدها نيز با آهنگسازي به نام آندره پرِوين ازدواج کرد که 16 سال از وي بزرگ تر بود.
4- دونالد ترامپ و ملانيا ناوس

دونالد ترامپ در روزگاري که هنوز وارد دنياي سياست و تلويزيون نشده و تنها تاجري سرشناس در شهر نيويورک سيتي بود در سال 1998 و در يک مهماني با مدلي اسلوونيايي به نام ملانيا ناوس آشنا شد. در آن زمان ترامپ از همسر دوم خود، ماريا مپلز جدا شده و بيش از يک سال از جدايي اين دو مي گذشت. اين دو در ژانويه سال 2005 و زماني که ترامپ 52 ساله و ناوس 28 ساله بود با هم ازدواج کرده و تفاوت سن 24 ساله ي خود را ناديده گرفتند.
5- سلين ديون و رني آنجليل

همه مي دانند که سلين ديون در دوران کودکي و در ايالت کبک کانادا صداي افسانه اي خود را به گوش جهانيان رساند. در واقع سلين ديون در سن 12 سالگي خوانندگي را به صورت حرفه اي و با کمک هاي بي دريغ مدير برنامه هايش آغاز کرد.
رني آنجليل در آن زمان يک مرد 38 ساله بود که سابقه ي دو ازدواج و دو جدايي را داشت. در ابتدا رابطه ي آن ها کاملاً کاري بود اما سلين ديون به گفته ي خودش ناگهان تغييراتي را در احساسش نسبت به رني احساس کرد. اگر چه رني 26 سال از او بزرگ تر بود اما آن ها در سال 1994 با هم ازدواج کردند و تا سال 2016 به هم وفادار ماندند تا اين که رني در سن 73 سالگي به دليل بيماري سرطان درگذشت.
6- ديان کنون و کري گرانت

اسم کري گرانت همواره مترادف با واژه هايي مانند «مودب»، «جذاب» و «ستاره سينما» بود به همين دليل زنان زيادي آرزوي زندگي کردن با او را داشتند، حتي زماني که ديگر پير شده و از دوران پرفروغ گذشته اش خبري نبود. اما زني که او مي خواست يک ستاره ي جوان به نام ديان کنون بود که براي اولين بار او را در يک نقش کوتاه در سريالي قديمي در سال 1960-61 با عنوان «Malibu Run» ديده و توانست از طريق وکيل اش با او تماس بگيرد. وي چندين بار از کنون خواستگاري کرد و در نهايت در سال 1965 اين دو راهي لاس وگاس شدند. در زمان ازدواج، گرانت 61 سال و کنون 27 سال سن داشت.
7- بيلي جوئل و کيتي لي و الکسيس رودريک

اين که گفته مي شود ستاره هاي موسيقي راک علاقه ي زيادي به زنان دارند دستکم در مورد بيلي جوئل که بسياري او را بزرگ ترين ستاره ي موسيقي راک تمام دوران مي دانند صدق مي کند. يکي از معروف ترين و بهترين آهنگ هاي او به نام «دختر بالاشهري» (Uptown Girl) در ابتدا «دختران بالاشهري» (Uptown Girls) نام داشت که درباره ي سه زن بود: الي مک فرسون، و کريستي برينکلي که هر دو مدل هايي مشهور بودند و ويتني هوستون، خواننده ي معروف. جوئل نامزدي اش با مک فرسون را به هم زده و با برينکلي ازدواج کرده و از وي صاحب يک فرزند شد.

اين دو در سال 1994 از هم جدا شدند. در زمان ازدواج، جوئل 5 سال از برينکلي بزرگ تر بود اما اين فاصله ي سني در دو ازدواج بعدي جوئل بسيار بيشتر شد. در سال 2004 وي با يک نويسنده، سرآشپز و مجري برنامه هاي آشپزي به نام کتي لي ازدواج کرد. کتي لي که در سال 1981 به دنيا آمده بود 32 سال کمتر از جوئل داشت. اين دو نيز در سال 2009 از هم جدا شده و جوئل بار ديکر در سال 2015 با يک کارمند بازار سهام به نام الکسيس رودريک ازدواج کرد. در اين زمان عروس 33 سال و داماد 66 سال سن داشته و نکته ي جالب اين که رودريک تنها سه سال از الکسا جوئل، دختر جوئل بزرگ تر بود.
8- توني بنت و سوزان کرو

توني بنت که به اعتراف بعضي يکي از بهترين صداهاي تاريخ را دارد در موسيقي ايالات متحده يک مرد افسانه اي است. خواننده ي آهنگ «قلبم را در سان فرانسيسکو جا گذاشتم» (I Left My Heart in San Francisco) در زندگي واقعي اش سه بار قلبش را پيش زنان جا گذاشته بود. در سال 1952 وي با پاتريشيا بيچ ازدواج کرده و از او صاحب دو پسر شد. بعد از اينکه بيچ متوجه خيانت شوهرش و رابطه ي او با بازيگري به نام ساندرا گرانت گرديد درخواست طلاق داد.
بدين ترتيب بنت با گرانت ازدواج کرده و از وي نيز صاحب دو دختر شد. اين دو در سال 1979 راهشان را از هم جدا کردند و بنت ديگر تا سال 2007 وارد رابطه ي زناشويي ديگري نشد. وي در اين سال با زني که 40 سال از او کوچک تر بود به نام سوزان کرو ازدواج کرد که بنت ادعا مي کرد قبل از تولدش نيز او را مي شناخته است.
در واقع وي در کتاب خاطرات خود گفته که در سال 1966 در سانفرانسيسکو همراه با والدين کرو عکس گرفته و جالب اين که مادر کرو در آن زمان سوزان را در شکم داشته است. البته اين دو از دهه ي 1980 با هم رابطه داشتند اما بنت گفته است که به دليل مشکلات کاري نتوانسته بودند ازدواج خود را رسمي کنند.
9- پاتريک استوارت و ساني اوزل

پاتريک استوارت بازيگر سرشناس بريتانيايي که با فيلم هاي «پيشتازان فضا: نسل آينده» (Star Trek: The Next Generation) و «مردان ايکس» (X-Men) به شهرت رسيد. وي قبلاً نيز دو بار ازدواج کرده بود اما به قول معروف «تا سه نشه بازي نشه». در سال 2013، او پس از چند سال نامزدي با ساني اوزل ازدواج کرد. اين زوج در سال 2008 و زماني که ساني در يک رستوران در نيويورک به عنوان پيشخدمت مشغول کار بود با هم آشنا شدند.
در آن زمان استوارت در فيلمي با عنوان «مکبث» در همان حوالي بازي مي کرد و هرازگاهي براي غذا خوردن به رستوران فوق مي رفت. اين دو در زمان ازدواج 38 سال اختلاف سني داشتند. جالب اين که همسر سابق استوارت، يان مک کلين نيز در مراسم عروسي آن ها حضور داشت.
10- اما همينگ و بروس ويليس

بروس ويليس بين سال هاي 1987 تا 2000 با دمي مور زندگي مي کرد و در آن دوران دو تن از مشهورترين ستارگان دنياي هاليوود به شمار مي آمدند. اما پس از جدايي اين دو و در سال 2008، بروس ويليس عاشق زني به نام اما همينگ شد.
همينگ مي گويد که وقتي براي اولين بار با بروس ويليس ملاقات کرده تحت تاثير جذابيت و شوخ بودن او قرار گرفته و ويليس مي گويد نيز که در همان نگاه اول عاشق اين زن جوان شده است. اين دو در سال 2009 در مراسمي مجلل در حضور سلبريتي هاي مشهوري از جمله دمي مور، همسر سابق ويليس ازدواج کردند. در آن زمان ويليس 54 ساله و همينگ 32 سال داشت.
11- سم تيلور جانسون و آرون تيلور جانسون

بسياري از ما عشق رندگي خود را در سن 19 سالگي پيدا نمي کنيم که البته موضوع خوبي است زيرا در اين سن معمولاً فرد به بلوغ عقلي کاملي نرسيده و تصميمي منطقي و عقلاني نخواهد گرفت اما اين همان چيزي است که آرون تيلور جانسون، بازيگر فيلم هاي «کيک اَس» و «جانوران شب زي» تجربه کرده است. در سال 2009،وي نقش جان لنون را در فيلمي زندگينامه اي با عنوان «پسري از ناکجا آباد» (Nowhere Boy) به کارگرداني سم تيلور وود 42 ساله بازي کرد. تيلور وود مي گويد که به محض آشنايي با اين بازيگر جوان «نزديکي رواني» با او را در خود احساس کرده است.
آن ها خيلي زود با هم ازدواج کرده و چند فرزند نيز دارند. آن ها تصميم گرفتند به جاي اين که تيلور وود بر طبق آن چه که مرسوم است از اسم خانوادگي شوهرش استفاده کند، نام هاي خانوادگي شان را با هم ترکيب کنند. بدين ترتيب اين دو امروزه به طور رسمي سم تيلور جانسون و آرون تيلور جانسون ناميده مي شوند.
12- هيلي رابرتز و ديويد هسلهاف

ديويدد هسلهاف، بازيگر سرشناس فيلم هاي «نگهبان ساحلي» (Baywatch) و «نايت رايدر» (Knight Rider) از همسر سابقش، پاملا باخ دختري به نام هيلي داشت. وي در سال 2006 از همسرش جدا شد و در سال 2017 پس از 5 سال نامزدي با هيلي رابرتز ازدواج کرد و اگر خانم رابرتز اسم خانوادگي شوهرش را انتخاب مي کرد دو نفر با نام «هيلي هسلهاف» در خانواده ي هسلهاف وجود مي داشت. هاسلهاف خود گفته که از تفاوت سني فاحشش با هيلي آگاه بوده و به همين دليل صبر کرده براي خواستگاري کردن شتاب نکند. در زمان ازدواج هاسلهاف 63 و رابرتز 36 سال سن داشت.
در آن زمان رابرتز يک دختر فروشنده بود که حقوق ناچيزي براي کار خود در يک فروشگاه دريافت مي کرد که همراه با پدر و مادرش در کارديف ولز در يک خانه زندگي مي کردند. يک شب او و خواهرش در يک کافه بودند که هاسلهاف نيز اتفاقي در آن جا حضور داشت. بعد ناگهان رابرتز خواست با ديويد عکس بگيرد و همه چيز از آن جا شروع شد.
13- رُزي هانتينگتون وايتلي و جيسون استاتهام

شايد باور نکنيد اما جيسون استاتهام، بازيگر خونسرد و خشک بريتانيايي در سال 2017 تولد 50 سالگي خود را جشن گرفت. همسرش، رُزي هانتينگتون وايتلي که مدل و بازيگر است 20 سال کمتر از شوهرش دارد. شايد اين دو از نسل هاي متفاوتي باشند اما به خوبي همديگر را درک مي کنند و زندگي بي سر و صدايي دارند و وايتلي گفته که جيسون بهترين دوست اوست. اين دو ستاره در سال 2010 با هم نامزد شده و 6 سال بعد با هم ازدواج کردند.
14- اليور سارکوزي و ماري کيت اولسن

ماري کيت اولسن زماني که تنها يک سال سن داشت همراه با خواهر دوقلويش، اشلي اولسن در نقش ميشله تانر در فيلم «خانه شلوغ» (Full House) بازي کرد. جالب اين که در آن زمان همسر آينده اش، اليور سارکوزي 18 ساله بود. سارکوزي يک فرانسوي بانکدار و برادر ناتني نيکلا سارکوزي رييس جمهور سابق فرانسه است که از اوايل دهه ي 1990 در بخش تجارت ايالات متحده فعاليت دارد. وقتي که اين دو در سال 2015 با هم ازدواج کردند، اولسن 29 ساله و سارکوزي مدير ميانسال و 46 ساله ي يک گروه تجاري بزرگ و داراي دو فرزند از ازدواج قبلي اش بود.
15- امبر تمبلين و ديويد کراس

زماني که امبر تمبلين اولين نقش بزرگش را در سال 2002 در فيلم «Joan of Arcadia» بازي کرد و نامزد دريافت جايزه امي شد، ديويد کراس از قبل خود را به عنوان يکي از شخصيت هاي مشهور دنياي استند آپ کمدي تثبيت کرده بود. اين دو پس از مدتي آشنايي با هم ازدواج کردند و اولين فرزندشان نيز در فوريه 2017 بدنيا آمد. ديويد و امبر در هنگام تولد اولين دخترشان به ترتيب 52 و 33 ساله بودند.
16- دمي مور و اشتون کوچر

شايد هميشه مردان پيرتر با زنان جوان تر ازدواج مي کنند و در دنياي هاليوود نيز معمولاً رسم بر اين است اما چيزي که بين اشتون کوچر و دمي مور اتفاق افتاد دقيقاً عکس اين کليشه بود. کوچر که معمولاً در تمامي فيلم هايش نقش يک پسر احمق و نابالغ را بازي مي کند به نظر مي رسد که در زندگي شخصي اش بيشتر به دنبال انسان هاي عاقل و بالغ مي گردد. در سال 2003 وي با دمي مور، بازيگر سرشناس و سوپراستار هاليوود آشنا شده و در حالي که 25 سال سن داشت با اين بازيگر 41 ساله ازدواج کرد.
جدايي اين دو در سال 2013 نهايي شد و کوچر به سراغ ميلا کونيس رفت، همان کسي که در فيلم «آن شوd دهه 70» (That `70s Show) در کنار او بازي کرده بود. برخلاف ازدواج قبلي، اين بار کوچر به سراغ زني کوچک تر از خود رفت هرچند تفاوت سني آن ها تنها 5 سال بود.
17- کيتي هولمز و تام کروز

تام کروز براي بيش از دو دهه يکي از سرشناس ترين بازيگران هاليوود بوده و قبلاً نيز براي مدتي با ميمي راجرز و نيکول کيدمن زندگي کرده بود. اما در سال 2005 در برنامه ي زنده ي اوپرا وينفري از شدت علاقه به کيتي هولمز روي مبل آرام و قرار نداشت.
سال بعد اين دو صاحب دختري به نام سوري شدند و بالاخره در همان سال ازدواج خود را رسمي کردند. البته اين داستان عاشقانه در سال 2012 با جدايي اين دو به پايان رسيد. هولمز گفته بود که در روزگار جواني هميشه در اين رويا به سر مي برده که روزي با ستاره ي فيلم «Top Gun» که 17 سال از او بزرگتر بود ازدواج کند.
18- هريسون فورد و کاليستا فلوکهارت

بازيگران نقش هاي آلي مک بيل و اينديانا جونز نمونه هاي کاملي از عشق واقعي و پايدار هستند. اين دو قبل از رسمي کردن ازدواج در سال 2010، به مدت 8 سال با هم نامزد بوده و حتي يک پسر به اسم ليام داشتند. اين تنها ازدواج فلوکهارت بود اما سومين ازدواج فورد به شمار مي رفت. هريسون فورد بيش از دو دهه با مليسا ماتيسن زندگي کرده بود و قبل از آن نيز چند سالي با ماري مارکوانت زندگي مي کرد. وي در سال 1964 با مارکوانت ازدواج نمود و جالب اين که همسر سوم او يعني فلوکهارت نيز در همان سال بدنيا آمده بود. بدين ترتيب بين او وي همسر جديدش 22 سال اختلاف وجود دارد.
19- جف گولدبلوم و اميلي ليوينگستون

جف گولدبلوم يکي از بامزه ترين و پرطرفدارترين ستارگان هاليوود است که در فيلم هاي پرفروش و شناخته شده ي «پارک ژوراسيک» و «روز استقلال» حضور داشت. وي در سال 2014 در لس آنجلس با يک بازيگر و آکروبات به نام اميلي ليوينگستون ازدواج کرد که سومين ازدواج گلدبلوم به شمار مي رفت. گلدبلوم قبلاً در دهه ي 1980 با پاتريشيا گول و بعدها نيز با جينا ديويس ازدواج کرده بود. گلدبلوم 6 سال جوان تر از گول، حدود سه سال بزرگ تر از ديويس و 30 سال بزرگ تر از ليوينگستون است.
20- الک بالدوين و هيلاريا توماس

بر اساس گزارش روزنامه ي نيويورک تايمز ابتدا بالدوين به هيلاريا توماس که يک مربي يوگا در رستوراني مخصوص گياه خواران است نزديک شده و به او گفته بود که بايد بيشتر او را بشناسد. سپس اين دو مدتي تلفني با هم در تماس بوده و در نهايت وارد رابطه اي عاطفي با هم شدند. اين زوج که اختلافي 26 ساله دارند در تابستان سال 2012 ازدواج خود را اعلام کردند. اين اولين ازدواج توماس و دومين ازدواج بالدوين بود. بالدوين قبلاً نيز با کيم بسينگر که 4 سال از او بيشتر داشت ازدواج کرده بود.
21- جيمز وودز و کريستين باوگس

جيمز وودز همواره با زن هايي که در دهه ي دوم و سوم زندگي خود به سر مي برند رابطه داشته است. در اوايل دهه ي 2000 وي با دختر يکي از دوستانش آشنا شد و وي اشلي مديسون نام داشت. اين دو از زماني که مديسون تنها 5 سال سن داشت همديگر را مي شناختند.
رابطه ي اين دو زماني شکلي عاشقانه به خود گرفت که وودز 58 ساله و مديسون تنها 19 ساله بود. کمي بعد از جدايي اين دو در سال 2013، وودز با کريستين باوگس وارد رابطه ي عاشقانه شد. در زماني که اولين خبرها از رابطه ي اين دو به رسانه ها درز کرد وودز 66 ساله و باوگس 20 ساله بود که نشان مي داد اين زوج نامتجانس 46 سال اختلاف سني دارند.
22- ژاکلين کندي و آريستوتل اوناسيس

بانوي اول سابق ايالات متحده به شيوه اي دردناک در نوامبر سال 1963 با قتل همسرش، جان اف کندي بيوه شد. در آن زمان وي زني 34 ساله با دو پسر بچه بود و هنوز زندگي درازي در پيش داشت. وي در سال 1968 با يکي از دوستان ديرين خود که تاجري يوناني به نام آريستوتل اوناسيس بود ازدواج کرد.
اگر چه همسر سابق او (جان اف کندي) تنها 12 سال از ژاکلين بزرگ تر بود اما بين او و همسر جديدش بيش از 33 سال اختلاف سني وجود داشت. اين ازدواج تنها هفت سال دوام داشت زيرا اوناسيس در سال 1975 درگذشت.
23- وارن بيتي و آنت بنينگ

وارن بيتي زماني يکي از زنباره ترين بازيگران هاليوود بود که رابطه هاي خارج از ازدواج زيادي با زنان داشت. در دهه ي 1970 وي با جولي کريستي، ديان کيتون و ناتالي وود که همه در آن دوران بازيگران سرشناسي به شمار مي رفتند وارد رابطه شد. اما وقتي که تصميم به ازدواج گرفت ديگر دست از خيره سري هاي دوران جواني برداشته و در سال 1992 با آنت بنينگ که 21 سال از او کوچک تر است ازدواج کرده و اين دو هنوز در کنار هم مانده اند.
24- آرلين سيلور و ديک ون دايک

اولين ازدواج ديک ون دايک، ستاره ي فيلم «مري پاپينز» (Mary Poppins) با مارجري ويلت در سال 1948 بود، زماني که اخبار ازدواج افراد مشهور هنوز از طريق برنامه هاي راديويي اعلام مي شد. اين دو در دهه ي 1970 با داشتن 4 فرزند از هم جدا شدند و دليل اين جدايي نيز رابطه ي پنهاني ون دايک با ميشله تريولا،منشي وکيل اش عنوان شد.
اين دو قبل و بعد از جدايي رسمي ويلت و ون دايک در سال 1984 و تا سال 2009 که تريولا درگذشت با هم زندگي مي کردند. اما ون دايک همچنان به دنبال تجربه عشق بود تا اين که در سال 2012 و در سن 86 سالگي با يک گربمور 44 ساله به نام آرلين سيلور ازدواج کرد که سال 2006 با وي آشنا شده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۷۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • سندروم فتوشاپ‌سازی از سلبریتی‌ها
  • سندروم فتوشاپ سازی از سلبریتی‌ها
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • سلبریتی ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!