Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@18:24:35 GMT

سوپرایز برانکو بی ثمر ماند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۸۵۱۰۲

سرمربی سرخپوشان یک سوپرایز بزرگ در ذهن داشت اما آن را عملی نمی کند.

به گزارش شریان نیوز،برانکو ایوانکویچ می خواست برای محکم کردن خط میانی تیمش، از زوج سازی محسن ربیع خواه و صادق محرمی به جای کمال کامیابی نیا مصدوم سود ببرد و با استفاده از تکنیک و سرعت محرمی، در پی عبور از خط میانی پیکان باشد.

این اتفاق، برنامه خوبی به نظر می رسید و می توانست پیکانی ها را شوکه کند اما میزان جنگندگی و وارد شدن به جنگ های اول و درگیری های فیزیکی میانه میدان در مدل فوتبال صادق پایین تر از احمد نوراللهی یا حسین ماهینی است و به همین خاطر، صادق محرمی در دفاع راست می ماند و حسین ماهینی برای دومین بازی متوالی، هافبک تدافعی تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    منبع:خبرورزشی برچسب هابرانکوسورپرایزپرسپولیستکنیکفوتبال مطالب مرتبط بازی همزمان پرسپولیس و استقلال در سیزده بدر
درآمد شگفت انگیز پرسپولیس از ترانسفر طارمی
استقلال خواهان برخورد با پرسپولیس و طارمی شد
احضار طارمی، مدیران پیشین پرسپولیس و حسین هدایتی به کمیته اخلاق
طارمی؛ گل‌خراب‌کن حتی بیرون زمین
واکنش مازیار ناظمی به افشاگری طارمی در برنامه نود +تصویر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۸۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری