Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده امروز در حاشیه بازدید از کارخانه اسنوا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی کارگروه‌های مشخصی وجود دارد، افزود: کارگروه‌حمایت از تولیدکنندگان و صنعت‌گران یکی از این کارگروه‌ها در راستای تأمین مشکلات مالی برای سرمایه‌گذاری و سرمایه در گردش است؛ کارخانه اسنوا بیشتر به حمایت‌های قانونی نیازمند است تا در نظام مالیاتی و تأمین اجتماعی کمتر آسیب ببیند و بیشتر حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در راستای توسعه اشتغال درصدد حمایت از کارخانه اسنوا هستیم، خاطرنشان کرد: اسنوا از نظر مهندسی و فناوری پیشتاز بوده و سرآمد افزایش توان‌های ملی برای تولید است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کارخانه اسنوا 5 هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده است، اذعان داشت: این کارخانه 15 هزار فرصت شغلی غیر مستقیم فراهم کرده و با توسعه فضاهای تولیدی می‌تواند سهم بیشتری در اشتغال‌زایی استان اصفهان داشته باشد؛ هر حمایتی که لازم باشد از طرف دولت انجام شود، پیگیری خواهد شد چراکه گام مثبتی برداشته می‌شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: 60 درصد بازار لوازم خانگی کشور متعلق به شرکت‌های خارجی است و تنها 15 درصد این بازار به کارخانه اسنوا تعلق دارد و این موضوع بسیار نگران‌کننده است؛ مجموعه‌های تصمیم‌گیرنده مثل وزارت‌ صنعت، معدن و تجارت و یا گمرک باید کمک کنند و از تولید داخل حمایت کنند.

وی با بیان اینکه با حداکثر توان و با استفاده از راهکارهای قانونی از تولید داخلی در استان اصفهان حمایت خواهیم کرد، یادآور شد: در سطح ملی هم اگر تولیدکنندگان داخلی اعلام کنند که کار در کجا گره خورده، پس از مذاکره با وزارت‌خانه‌های ذیربط، آنان را با حقایق بیشتر آشنا خواهیم کرد و در ارائه راهکارها نیز به آنان کمک خواهیم کرد.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه تولید داخل باید به نقطه مطلوب برسد و برای این کار از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم، بیان داشت: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی متعدد در استان‌ها غیر ممکن است چراکه با برنامه‌های کلان کشور هم‌خوانی ندارد، بنابراین در مجموعه‌هایی از صنعت باید یک گمرک اختصاصی برای شرکت‌ها ایجاد شود تا ورود و خروج کالاها تسهیل شود و این راهکار پس از مطالعات لازم عملیاتی خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید استاندار اصفهان از کارخانه اسنوا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۹۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد

محمد حسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ گفت: اصلی‌ترین هدف وزارت جهادکشاورزی کمک به تولید کننده و حمایت از مصرف کنندگان است.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود.

عطایی یادآور شد: همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید دشته باشیم که با انجماد و صادرات ازتولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی افزود: بایستی ظرفیت عمل آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ، در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • ارزش دادن به کارگران حمایت از آنهاست