Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير نفت گفت: مجموع فروش داخلي شرکت ملي گاز در سال 95 رقم 17 هزار و 800 ميليارد تومان بوده که هشت هزار ميليارد تومان بابت هدفمندي يارانه ها و 9 هزار ميليارد تومان براي هزينه هاي شرکت شامل گازرساني، فعاليت پالايشگاه ها و... پرداخت شده است بنابراين مشخص نيست که رقم 11هزار و 479 ميليارد تومان از کجا آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، بيژن زنگنه روز شنبه در نشست خبري مشترک با محمد باقر نوبخت رييس سارمان برنامه و بودجه بيان داشت: به نظر من رقم 11 هزار و 479 ميليارد تومان درست نيست و معلوم نيست که چگونه محاسبه شده است.
وي اضافه کرد: رقم هفت ميليون بشکه نفتي که اعلام شده مشخص نيست چه شده، در واقع مربوط به نفتي است که در خطوط لوله باقي مانده است.
چهارشنبه گذشته، ديوان محاسبات گزارشي از تفريغ بودجه ١٣٩٥ را در مجلس ارائه کرد که در آن ابهاماتي در زمينه فروش نفت، واريز درآمدهاي نفتي به حساب هاي خزانه و نيز واريز سهم صندوق توسعه ملي از اين درآمدها مطرح شده بود.
سازمان برنامه و بودجه ديروز (جمعه) در اطلاعيه اي اين ابهامات را رد کرد و در همين پيوند امروز نشستي با حضور بيژن زنگنه وزير نفت و محمدباقر نوبخت سخنگوي دولت در محل اين سازمان با حضور اصحاب رسانه برگزار شده است.
ادامه دارد..
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام **2022*1436*
گزارش: ميثم طاهري **انتشار دهنده: فرهاد راستي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • دهقانی: ارز ترجیحی به واردات تجهیزات پزشکی قطعاً اشتباه است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان