Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه های دهه فجر بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اولویت مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در حوزه بانوان و خانواده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوع و سازنده‌ای ویژه جامعه زنان شهرستان بهار تدوین شده که در این ایام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با تأکید بر پرداختن به مسئله خانواده و به خصوص سلامت، امنیت، آرامش و تکریم زن در محیط خانواده که یکی از اصلی‌ترین مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جامعه است، گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های «مادران پرچمداران جنگ نرم» و کارگاه‌های دخترانه و سبک زندگی و نشست های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده که از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

وی ادامه داد: با مصادف شدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) با ایام الله دهه فجر اهمیت این کارگاه‌ها دوچندان شده و باید دهه فجر فاطمی داشته باشیم.
کتابی‌اصل در ادامه با اشاره فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حمایت از استقلال اقتصادی زنان، دنیا سیزده قرن است که از اسلام عقب است، گفت: در این راستا کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی بانوان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات کتابخوانی و ورزشی، انتشار گاهنامه، اردوهای جهادی، زیارتی و تفریحی، دیدار با خانواده معظم شهدا و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به بیانات امام راحل تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به زنان کرد و هویت آنان را برگرداند بنابراین زنان انقلابی ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن و با شعار «مرگ بر آمریکا» مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گوی انقلاب خواهند زد.

انتهای پیام/

  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد