Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز فرصت تاریخی برای تراکتورسازی است که تولید خوبی در ایران و سایر کشورها دارد و باید از ظرفیت نوسازی ۳۰۰ هزار تراکتور ایران برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مجید خدابخش ظهر امروز در مراسم آغاز مجدد تولید کارخانه ماشین آلات صنعتی تراکتور پس از واگذاری به شرکت مادر تخصصی تراکتورسازی تبریز، با ابراز خرسندی از بازگشت شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتور سازی به خانواده بزرگ تراکتورسازی اظهار داشت: از دادستان و رئیس کل دادگستری تشکر می‌کنم که در این فرآیند به آیه مبارکه "تعاونوا علی آلبر و التقوی" عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زمانی در دنیا گفتند هر چقدر کارخانه بزرگ باشد این مطلوب است تا از هر لحاظ خودکفا باشد افزود: زمانی هم گفتند اینها را باید جدا کنیم و هر بخش را به شرکت جدید تبدیل کنیم که در تهران ایران خودرو و سایپا و در تبریز تراکتورسازی را تکه تکه کردند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مجموعه‌های مهمی از جمله ریخته‌گری، آهنگری، ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی و غیره در این فرآیند به بخش خصوصی واگذار شد عنوان کرد: خریدار این شرکت یکی از معروف‌ترین افراد و شرکت‌های بازار بورس است که یک درصد بورس ایران به این خانواده وابسته است.

وی با بیان اینکه محصولات بیل و لودر و غیره این شرکت بازار داشت ولی این واگذاری با عدم مدیریت ناموفق بود اضافه کرد: دادگستری و مسئولان استان برای برطرف کردن مشکلات این واحد و بازگشت به تولید کار بسیار بزرگی را در زمان کمی انجام دادند.

خدابخش ادامه داد: معمولاً کارگران را با کوچکترین مشکل به بیمه بیکاری حواله کرده و بعضاً 3 تا 4 سال تصدیق بدهکاران و طلبکاران زمان می‌برد خاطرنشان کرد: این موضوع در استان در کمترین زمان به سرانجام رسید تا تولید و اشتغال بیش از این صدمه نبیند.

وی با اشاره به اینکه ابراهیمی به عنوان مدیرعامل شرکت مادر تراکتورسازی مشکلات این شرکت را به جان خرید افزود: تراکتورسازی از کارخانجات مهم ماست و ابراهیمی از مدیران توانمندی است که توانست در دوران رکود این شرکت را از بحران خارج کرده و مدیریت کند.

استاندار آذربایجان شرقی با یادآوری اینکه زمانی خود مدیرعامل یکی از شرکت‌های تراکتورسازی بود و قبلاً 10 هزار شاغل داشت تصریح کرد: غیر از این اشتغال، برای قطعه‌سازان خارج از مجموعه هم اشتغال بسیار بالایی داشت.

وی با تاکید بر اینکه امروز فرصت تاریخی برای تراکتورسازی است که تولید خوبی در ایران و سایر کشورها دارد ابراز داشت: در ایران 300 هزار تراکتور فرسوده داریم که باید عین خودروهای فرسوده جایگزین کنیم که باید دست به دست هم بدهیم و این جایگزینی را به سرانجام برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم ناوگان تراکتور را مانند ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی کنیم برای تراکتورسازی بیش از 10 تا 15 سال کار و تولید ایجاد می‌شود تصریح کرد: باید این موضوع را به سرعت به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۲۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است