Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@14:49:05 GMT

اجرای طرح نصب پلاك شناسه ملي آسانسور در كابين

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۴۴۷۹۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت : بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران با توجه به لزوم امكان رديابي گواهينامه ها و تائيديه هاي صادره آسانسور توسط مالكان و بهره برداران آسانسور، اطلاع از آخرين وضعيت آسانسورها در سراسر كشور و ايجاد بستر مناسب در انجام بازرسي ادواري ساليانه آنها، مقرر است طرح نصب پلاك شناسه ملي 10 رقمي آسانسور در كابين از ابتداي سال 1396 اجرايي می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود کارگرزاده افزود : اين طرح از تاريخ 1 فروردین 96 بر مبناي تاريخ ثبت درخواست بازرسي در سامانه مديريت بازرسي آسانسور لازم الاجرا بوده و صدور گواهينامه و تاييديه بازرسي آسانسور منوط به نصب اين پلاك در داخل كابين خواهد بود و نظارت بر اجراي آن بر عهده شركت هاي بازرسي فني آسانسور مي باشد.

وی اظهار داشت: مسئوليت حفظ و نگهداري از پلاك ظرفيت و پلاك شناسه ملي آسانسور در طول اجراي اين قرارداد بر عهده " شركت سرويس و نگهدار" مي باشد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان تصریح کرد:  شركت سرويس و نگهدار ،موظف است در صورت مخدوش شدن و يا برداشته شدن اين پلاكها  در طول اجراي  قرارداد نسبت به نصب مجدد آنها در كابين اقدام نمايد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۴۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان زنجان گفت: بحث تامین مالی پروژه‌های نوآورانه و مجموعه‌های دانش‌بنیان وظیفه و رسالت توسعه صندوق‌های پژوهش کشور و در رأس آن‌ها صندوق نوآوری است.

بهزاد قاسمی شامگاه روز گذشته (چهارسنبه ۵ اردیبهشت ماه) در جمع فعالان بخش آی‌تی استان زنجان که در محل جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع صندوق نوآوری استان زنجان در سال گذشته به شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری و مراکز رشد ۲۷۰ میلیارد تومان خدمات مالی ارائه داده است که حدود ۱۰۰ میلیارد تسهیلات مستقیم بوده است. 

وی تصریح کرد: از این ۱۰۰ میلیارد ۳۳ درصد سهم شرکت‌های فعال در حوزه آی‌تی بود که امسال امیدواریم با همکاری ما بین صندوق و نظام صفی یارانه‌ای این عدد را قابل توجه کنیم.

او با اشاره به برنامه‌ها این حوزه، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال۲۷۰ میلیارد را به ۵۰۰ میلیارد برسانیم. سه منبع داریم که بتوانیم به شرکت‌های دانش‌بنیان یا عضو پارک، خدمات مالی ارائه کنیم که صندوق نوآوری و شکوفایی در راس آن‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز