Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سردار موسی امیری در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: 17 استان کشور در محورهای شمال‌غربی،  غربی، مرکزی، شمالی و ارتفاعات البرز از روز گذشته درگیر نزولات آسمانی هستند و شرایط دشواری در محورهای مواصلاتی حاکم است.

وی افزود: بخشی از محورها همچون زنجان ـ قزوین، قزوین ـ رشت، کرج ـ چالوس، تهران ـ‌ قم و تهران ـ ساوه همچنان مسدود است، محور هراز که تا ساعاتی پیش مسدود بود از ساعت 9:30 صبح امروز بازگشایی شده و محور فیروزکوه نیز از شب گذشته باز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تلاش داریم تا محورهایی که امکان بازگشایی آنها وجود د ارد را باز کنیم که به محض بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

امیری با اشاره به اینکه محور قم ـ تهران در محدوده حسن‌آباد از بامداد گذشته دچار مشکل شده بود، گفت: تلاش داریم تا این محور آرام آرام باز کنیم و در حال حاضر حرکت به دشواری انجام می‌شود،‌نفرات از یگان ویژه به یگان امداد‌، هلال‌احمر، اورژانس و راهداری حضور فعال دارند تا خودروها را یک به یک آزاد کنند.

وی افزود: این به آن معنا نیست که ما آمادگی داریم تا مسافران جدیدی را در محورهای ذکرشده بپذیریم و تقاضای جدی‌مان از هموطنان این است که به هیچ وجه در مسیر تهران ـ کرج، تهران ـ قم و بالعکس تردد نداشته باشند چرا که بازگشایی این مسیرها ساعات طولانی زمان می‌برد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باید امکانات لازم برای یخ‌زدایی سطح راه‌ها فراهم شود تا امکان عبور ایمن برای مسافران وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است