Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اتوبوسی که تیم فرمول یک اسکودریا از آن استفاده می کرده به فروش می رسد.

خودرویی که مدنظر ماست شاید یک سوپر اسپورت گیرا یا یک فراری با پیشرانه 10 سیلندر نباشد اما این ایویکو دومینو اورالاندی در سال 2001 به‌صورت سفارشی برای تیم فرمول 1 اسکودریا فراری ساخته شده بود.

اتوبوس مورد بحث تا فصل 2005 فرمول 1 مورد استفاده تیم بوده و در طی این سال‌ها توسط میشائیل شوماخر، روبنس باریچلو و دیگر اعضای تیم استفاده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داخل بدنه 12 متری این اتوبوس که رنگ بدنه روسو کورسا را دارد اساساً شاهد دو آپارتمان جداگانه، تلویزیون LCD، میز رایانه، تلفن ماهواره‌ای، ارتباط اینترنت و دیگر خوبی‌ها هستیم. البته مالک فعلی این اتوبوس که آن را در سال 2009 خریداری کرده تغییراتی را بنا به ذائقه خود ایجاد کرده است.

اتوبوس اسبق اسکودریا فراری هم‌اکنون بهبودهای فراوانی در بخش‌های الکتریکی و مکانیکی داشته و در آن می‌توانیم شاهد تخت لوکس، حمام کامل، سیستم‌های تهویه مطبوع جداگانه و مستقل به همراه تئاتر خانگی Bose باشیم. یک ژنراتور 220 ولتی دیزلی نیز برق تمامی دستگاه‌ها را تأمین می‌کند.

ایویکوی سفارشی مورد بحث ما از پیشرانه‌ای 380 اسب بخاری که به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF متصل شده استفاده می‌کند و از زمان ساخت تاکنون کمتر از 90 هزار کیلومتر کار کرده است.

مالک اتوبوس می‌گوید شرایط کلی آن بسیار خوب بوده و در نگهداری آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. این اتوبوس در حراجی بونهامز که در ماه فوریه و در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت. این حراجی می‌گوید ایویکوی سفارشی یاد شده احتمالا با بهایی بین 155375 تا 186450 دلار فروخته خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان

تسنیم ویدیویی از تصادف مرگبار یک اتوبوس ایرانی در جنوب ارمنستان منتشر کرده؛ خروج اتوبوس ایرانی از جاده در محور گوریس-قاپان واقع در جنوب ارمنستان منجر به جان باختن ۵ ایرانی و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول