Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه در مجموع ١٥ هزار نیرو در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور داشتند، گفت: ١٠٠٠ گروه جهادی مشغول خدمت رسانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری ارائه عملکرد خدمات عمرانی، پزشکی و فرهنگی این سازمان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع ١٥ هزار نیرو در مناطق زلزله زده حضور داشتند، گفت: در طول این مدت ١٠٠٠ گروه جهادی در منطقه حضور داشتند و بیش از ١٢ هزار تخته چادر و ١١ موکب در مناطق زلزله زده برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع ١٥ درمانگاه و ٧ بیمارستان ثابت و سیار ایجاد شد که به ٨٠ هزار نفر خدمات درمانی ارائه شد.

سردار غلامی ادامه داد: بسیج مهندسین کشاورزی با اعزام ١٦ تیم دامپزشکی به مسائل مربوط به دام در روستاها خدمات رسانی کردند.  

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی توسط این سازمان در مناطق زلزله زده، اظهارداشت: ٤ سینما در این مناطق احداث شد و با سرکشی مرتب از خانواده ها و اهدای بسته های فرهنگی، دلجویی شد.

وی افزود:برابر برنامه ریزی های انجام شده  اعضای گروه های جهادی قرارگاه شهید جعفری در ایام نوروز برای تسریع در امر ساخت و ساز مجددا به منطقه اعزام می شوند.

ادامه دارد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۸۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه

علیرضا برشاهی رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : مصادف با سالروز شهادت بنیانگذار مکتب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مجموعه جهانی بیستون، محوطه فرهنگی تاریخی تاق بستان، معبد آناهیتا، تکیه بیگربیگی و تکیه معاون الملک مهمترین اماکن تاریخی استان هستند که امروز تعطیل خواهند بود. 

رئیس گروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: همچنین موزه‌های مردم شناسی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، دالاهو و سنقر نیز در این روز تعطیل است. 

به گفته این مسئول، موزه‌ها و اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا (یکشنبه) فعالیت خود را از سر خواهند گرفت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی