Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:10:27 GMT

مصطفی هاشمی: مهرام همچنان شانس اول قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۳۲۹۹۰

مصطفی هاشمی: مهرام همچنان شانس اول قهرمانی است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به دیدار پنجم برابر پتروشیمی گفت: آخرین مسابقه نیمه نهایی بسیار دشوار است و تیمی برنده می شود که تمرکز بیشتری داشته باشد.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدار آخر مرحله نیمه نهایی برابر پتروشیمی اظهار کرد: قطعا بازی بسیار دشواری خواهیم داشت و به نظرم تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد فینالیست خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فقط امیدوارم که دیداری جذاب رقم بخورد که به سود بسکتبال ایران و تیم ملی باشد. امیدوارم همه چیز برای یک مسابقه جذاب مهیا شود.

سرمربی مهرام درباره حساسیت این مسابقه گفت: همه دیدارهای بسکتبال حساس هستند و زمانی که سطح دو تیم برابر باشد این حساسیت بیشتر می شود و رقابت سخت تر خواهد بود. اکنون نیز شرایط اینچنین است و مسابقه فردا بسیار پرفشار می شود. امیدوارم بتوانم بازیکنانم را آماده این دیدار دشوار کنم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر برای تیمش شانس پیروزی و صعود به فینال در نظر می‌گیرد؟ بیان کرد: ما همچنان شانس اول قهرمانی هستیم و برای همین هدف تلاش می کنیم. چیزی جز این عنوان را هم نمی‌خواهیم.

هاشمی درباره تفاوت دیدار پنجم با رقابتهای قبلی نیز بیان کرد: قطعا اکنون شناخت دو تیم از یکدیگر بیشتر شده و با توجه به اینکه فرصتی دیگر در اختیار تیم ها نیست باید بیشتر از دیدارهای قبل مراقب باشیم و تمرکز کنیم. بسکتبال در ثانیه رقم می خورد و ما باید برای هر لحظه آماده باشیم. حریف در خانه خودش و با حضور هوادارانش رقابت می کند و ما باید از همان ابتدا هوشیارانه عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار پنجم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا در ماهشهر برگزار می شود و برنده دیدار به فینال صعود خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۳۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است