Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یکی از این طرح ها گاز رسانی به روستای شور قاضی بود خط انتقال گاز به طول بیش از 13 کیلومتر و با اعتبار 960 میلیون تومان  اجرا شد و گاز طبیعی را به خانه برای بیش از 50 خانوار این روستا رساند. امروز همچنین با حضور فرماندار گرمسار و نماینده گرمسار و آرادان در جلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ، شش واحد مسکونی هر یک به مساحت 35 متر مربع  برای مددجویان ایوانکی با اعتبار 144 میلیون تومان در روستای چشمه نادی افتتاح شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز دندان پزشکی درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی با اعتبار 80 میلیون تومانی به بهره برداری رسید .
احداث ساختمان پایگاه امداد جاده ای شهید قاسم قاسمی هم با زیر بنای پنج هزار متر مربع و با اعتبار دو میلیارد ریال در جاده تهران - مشهد  در شهر ایوانکی هم آغاز شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار