Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@00:05:34 GMT

مهجوریت پنج ساله رودبارجنوب در دولت تدبیر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۶۱۵۶۸

مهجوریت پنج ساله رودبارجنوب در دولت تدبیر

در این چند روز که شنیدیم که بعضی وزیران دولت به جنوب سفر میکنند شادمان گشتیم که شاید سهمی از سفر هیئت دولت به شهرستانمان داشته باشیم(نا امید بودن از سفر رئیس دولت به جنوب کرمان) سهمی حتی در حد یک وزیر در پنجمین سال دولت تدبیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،وقتی خبر سفر هیئت دولت به کرمان را شنیدیم ،گمان بردیم که شاید شخصا به جنوب کرمان سفر کند ،اما وقتی از دهان دوستان مسئول شنیدیم که به بهانه این که جنوب کرمان پروژه ای برای افتتاح ندارد همین اندک امیدمان هم نا امید گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز که باز شنیدیم که بعضی وزیران دولت به جنوب سفر میکنند شادمان گشتیم که شاید سهمی از سفر هیئت دولت به شهرستانمان داشته باشیم(نا امید بودن از سفر رئیس دولت به جنوب کرمان) سهمی حتی در حد یک وزیر در پنجمین سال  دولت تدبیر.

اما انگار همین خواسته هم زیادی بزرگ بود.وضعیت راه،اقتصاد،و خیلی مسائل دیگر در رودبار برای همه ما واضح و  مبرهن است و شرح آن زیره به کرمان بردن است.

شاید امروز حرف همه ی ما مردم و دلسوزان واقعی این خاک این باشد که در نگاه دولتی ها هم برای ما فرق میگذارند.

وقتی شنیدیم معاون پارلمانی دولت به  رودبارآمده انگار آب سردی بود که بر این پیکر بی جان ریخته میشد.و وقتی که به این فکر میکنیم که شاید دیگر سفر استانی در این سالهای باقی مانده به کرمان نداشته باشند این آب سرد تر میشود.

و وقتی که شور و شعف حضرات مسئول رو دیدم که از دیدن حسینعلی امیری سر از پا نمیشناسند….بقیه آن را در قلم نمیتوان بیان کرد.

شهرستانی که حتی قدر یک وزیر هم برای دولت ارزش نداشت آیا ارزشی برای مردم آن قائل میشوند یانه؟این و همه سوالاتی که در ذهن همه ما است را میسپاریم به انتخاب هایی که داشتیم وعدم مطالبه گری خیلی از ماها که انگار در ذات ما نهادینه شده است.و چه جالب گفت اقای امیری که  رئیس جمهور سلام رساند
فقط همین وبس تمام.

باحمایت های رهبری سایه قطعنامه های ظالمانه برداشته شد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر روز گذشته در جمع مردم،مسئولین  ومعتمدین طوایف شهرستان رودبارجنوب ضمن تبریک ایام دهه فجر وتسلیت ایام فاطمیه وابلاغ سلام رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب ایران با دیگر انقلاب های دیگر متفاوت است گفت:انقلاب روسیه و فرانسه منشا تحولاتی در عصر خودشان بودند اما از جهت ارمانها با انقلاب اسلامی متفاوت هستند.

وی در ادامه به شاخص های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت:انچه در آموزه های اسلام وجود دارد این است که انسان دارای کرامت ذاتی است و انسان اشرف مخلوقات است.

وی در ادامه به عزت انسان اشاره کرد و بیان داشت:خداوند نیاز به انسان ندارد اما همه این ها برای این است انسان در مسیر انسانیت قرار بگیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد:حاکمیت اسلامی و دولت مهم ترین رسالت خود را خدمت به مردم می داند که از وقت شخصی خود وقت می گذارند و لذا این یک عبادت است واین خدمت رسانی منتی برای مردم نیست.

وی درادامه گفت:دولت وظیفه خود می داند برای اشتغال تلاش کند و در این راستا تلاش های زیادی نموده است.

وی به تحریم های ظالمانه اشاره کرد وگفت:باحمایت های رهبری و مردم از دولت ،سایه قطعنامه های ظالمانه برداشته شد و کشور در مسیر جدیدی از توسعه قرار گرفته است.

وی در ادامه به ظرفیت های خوب شهرهای جنوبی استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت:تمام بستر های توسعه برای شهرستان رودبارجنوب وجود دارد که با همدلی مسئولین  محقق خواهد شد.

دکتر امیری به کار های انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا توانایی خوبی دارند و می توانند در این زمینه موفق باشند.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان رودبارجنوب جمعیت روستایی زیادی دارد گفت:این شاخصه امتیاز مهمی جهت توسعه و پیشرفت  منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۶۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت