Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- فرماندار بويراحمد گفت: به مناسبت سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ،93طرح عمراني و اقتصادي با اعتباري بيش از يکهزار و 52 ميليارد ريال در شهرستان بويراحمد افتتاح يا عمليات اجرايي آنها آغاز شد.

شاهرخ کناري روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: از اين تعداد 90 طرح با اعتباري بيش از 762 ميلياردو 588 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي طرح‌هاي قابل بهره برداري را در بخش‌هاي مختلف زيرساخت‌هاي شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزي، صنعت و آموزش مناطق شهري و روستايي ذکر کرد.
کناري ابراز کرد: 28 مورد از طرح هاي افتتاحي اين شهرستان اقتصادي است که 322 ميلياردو 810 ميليون ريال براي اجرا آنها هزينه شده است.
وي تعداد طرح هاي افتتاحي در بخش عمراني شهرستان بويراحمد را 62 مورد ذکر کرد و گفت: هزينه اجراي اين طرح ها 439ميلياردو 778 ميليون ريال بوده است.
فرماندار بويراحمد گفت: شمار اشتغالزايي طرح هاي عمراني و اقتصادي اين شهرستان 855 نفر است.
وي تصريح کرد: از اين تعداد طرح ها افتتاحي 18 مورد در بخش کشاورزي بااعتبار 169 ميلياردو 540 ميليون ريال، 23 طرح با اعتباري بيش از 23 ميلياردو 731 ميليون ريال در زمينه زير ساخت هاي برق، 13 طرح با 256 ميلياردو 410 ميليون ريال در بخش صنعت و معدن، سه طرح با اعتبار 62ميلياردو 327 در بخش آبرساني به روستاها و هفت طرح با اعتبار بيش از يک ميلياردو 540 ميليون ريال در زمينه ساماندهي گلزار شهداست.
کناري افزود: به نمايندگي از اين طرح ها ،هفت طرح عمراني و اقتصادي امروز شنبه افتتاح شد.
وي ادامه داد: اين طرح ها شامل بهسازي و آسفالت راه کر کلاغ نشين و مور صفا و تلخدان و چشمه سرخ و چشمه پهن پازنان، مدرسه سه کلاسه ابتدايي مور دراز، آريا پالايش دنا(انواع روغن بازيافتي موتور خودرو)، دبيرستان 12 کلاسه مادوان، آبرساني به روستايهاي گوشه و مزدک، احداث مخزن 2 هزارو 500 متر مکعبي بسنجان است.
وي تعداد طرح‌هايي که عمليات اجرايي آنها آغاز شده را سه مورد در بخش‌هاي مختلف ذکر کرد و گفت: 290ميليارد ريال اعتبار نيز براي اجراي اين طرح‌هاي جديد تخصيص يافته است.
شهرستان بويراحمد با حدود 300 هزار نفر جمعيت، بزرگترين شهرستان استان کهگيلويه و بويراحمد است.
ياسوج با بيش از 140 هزار نفر جمعيت مرکز اين شهرستان و استان کهگيلويه و بويراحمد است.
در دهه فجر امسال بيش از 358 طرح عمراني و اقتصادي با سرمايه گذاري 2 هزار و 270 ميليارد ريالي در مناطق مختلف اين استان افتتاح يا کلنگ زني مي شود.
خبرنگار: حميد جهان** انتشار دهنده: عليزاده
3016/2082/1662
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت شنبه شب در همایش تجلیل و تکریم شوراهای شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک روز ملی شوراها گفت: شوراهای اسلامی به عنوان بازوان دولت، با تکیه بر سه کلیدواژه توافق، عدالت و نظم اجتماعی نقش بسزایی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، نظارت و هدایت بر قانون و در نتیجه تحقق گفتمان عمران در کرامت شهر دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با رشد، توسعه، پیشرفت منافات ندارد و نگاه اعتقادی ما مبنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب، کارو تلاش جهادی بامکتب شهید سلیمانی است، افزود: شهرستان ساری دارای ۳هزارو ۲۴۸ کیلومتر مربع مساحت، ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت ،۶ بخش، ۶ شهر، ۲۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و مرتع، ۸۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی، ۱۳ کیلومتر ساحل، ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی، بیش از ۹۰ هزار دانش آموز، ۱۷ مرکز دانشگاهی، ۶۲۱ مرکز آموزشی و ۴۷ هزار دانشجو است.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدردانی از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ۱۱۰۰ عضو شورای شهر و روستا به دنبال پیشرفت، آبادانی و توسعه مرکز استان هستند.

وی از افتتاح و بهره‌برداری ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان سال گذشته در مرکز استان خبر داد و افزود: ۸۰۰ پروژه به ارزش دو هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دوسال گذشته در مرکز استان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نوبخت با تاکید بر اینکه مرکز استان مازندران به عنوان پیشانی استان نیازمند اعتبارات ملی جهت بالندگی است، گفت: ساری مرکز تحولات استان است؛ سال گذشته ۲۰۱ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۹ پروژه و ۴۱ دستگاه اختصاص یافت و انتظارداریم در برنامه‌ریزی‌ها به مرکز استان توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه کنار گذر شمالی، جاده ساری _تاکام و ساخت نیروگاه زباله سوز نیازمند اعتبارات کلان است، ادامه داد: اگر استانداری مازندران قیر رایگان به مرکز استان تخصیص دهد تا پایان سال در راستای نهضت آسفالت خدمات رسانی اقدامات شایسته ای به ثمر می‌رسد.

فرماندار مرکز استان به موضوع مولدسازی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: ۲۷ پلاژ در شهرستان ساری وجود که اگر یکی از این پلاژها مولد سازی شود بخشی از پروژه‌های نیمه تمام به پایان می‌رسد.

کد خبر 6090501

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار