Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به تشریح ویژه برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه فجر پرداخت. ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سید جلال حسینی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد از انقلاب، معرفی شود و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌‏های متعددی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در این ایام روزانه بیش از 12 سخنرانی تبلیغی و مذهبی با موضوعات انقلاب، دستاوردهای انقلاب و نقش مردم در پایداری انقلاب، برای عموم زائران و مجاوران در اماکن متبرکه‌ حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی رواق‌های «حضرت زهرا(س)»، «امام خمینی(ره)»، «دارالاجابه»، «غدیر»، «دارالحجه» و «شبستان‌های مسجد جامع گوهرشاد» را محل‌هایی عنوان کرد که ویژه برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر در ایام فاطمیه در آن برگزار می‌شود.

حسینی اظهار کرد: حجج‌اسلام و المسلمین «کاظمیان پور»، «قرائتی»، «فردوسی پور»، «فرازی‌نیا»، «لونی»، «سلیمانی»، «یعقوبی»، «نظافت»، «محسن ‏قمی» و «قاضی‏‌عسگر» سخنرانانی هستند که با موضوعات «گفتمان انقلابی مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی»، «وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)»، «بایسته‎ها و حکومت صالحان در قرآن»، «انقلاب الگوی استقلال و حریت در جهان اسلام» و «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت» در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های «عربی» و «اردو» در رواق‌های «دارالرحمه»، «غدیر»، «سردر شرقی صحن جامع رضوی» و «مقبره شیخ حر عاملی در صحن انقلاب اسلامی» با موضوع تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۸۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی