Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:15:35 GMT

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۱۶۲۲۵

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان است

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان و صبر و ایثار خانواده های معظم آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، علی رئوفی در دیدار با خانواده های شهیدان امینی و دهقانی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان هرمزگان با همراهی مشاور استاندار هرمزگان در امور ایثارگران، فرماندار بندرعباس و مدیرکل بنیاد شهید استان با تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک شهدا و ایثارگری های خانواده های معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان ، آزدگان و ایثارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران محصول رشادت های شهداست و امیدواریم امانت دار خوبی در راه  حفاظت از خون شهدای انقلاب باشیم.

 

رئوفی خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان شرمنده ایثار خانواده های معظم شهدا به ویژه مادران، پدران و فرزندان شهدای گرانقدر هستیم و هرچه قدر سرکشی از این بزرگواران صورت پذیرد باز هم در برابر ایثارگری های آنها کم است.

 

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تکریم خانواده های معظم شهدا در نظام اسلامی، اظهار داشت : یکی از ارزش های مهم انقلاب اسلامی ایران، شهدا و خانواده های معظم شهدا هستند و تکریم و رسیدگی به این خانواده ها وظیفه همه ما مسئولان است.

 

وی با اشاره به سخنی از مقام معطم رهبری در خصوص اهمیت حفظ فرهنگ شهادت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند، حفظ یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست  و این امر از اهمیت زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی حکایت دارد و این راه مهم باید ادامه پیدا کند تا انقلاب به صاحب اصلی آن،  حضرت ولیعصر (عج) سپرده شود.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد