Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از راه اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال به منظور ایجاد اشتغال در این استان خبر داد.

علی نبیئی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تبیین برنامه های دهه فجر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان قزوین اظهار داشت: برنامه های مختلفی در این دهه پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به توزیع موادغذایی بین نیازمندان، راه اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها و خدمات متنوعی را ویژه نیازمندان و محرومان تدارک دیده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین به آغاز توزیع وعده غذای گرم در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در این ایام، توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شده است.

نبیئی با اشاره به اینکه به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال به منظور ایجاد اشتغال راه اندازی می شود، یادآور شد: براساس این کانون و طرح، کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف همچون مشکلات مدیریتی، بدهی بانکی و بسیاری از مشکلات دیگر توقیف و یا غیر فعال شده، شناسایی و با کمک خیرین، سرمایه گذاران و کارگران همان شرکت ها به چرخه تولید برگردانده می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر کانون های خادمیاری متعددی از جمله افتتاح چهلمین کانون خادمیاری به مناسبت آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی