Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه اعضای هیات تحریریه مجله انگلیسی زبان نظام پزشکی با حضور اساتید برجسته کشور که تعدادی از آنان جزو یک درصد ESI جهانی هستند، برای تدوین برنامه ها اجرایی و تسریع امور انتشار برگزار شد.

به گزارش خبرگزای مهر، دکتر شاهین آخوندزاده قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و سردبیر مجله ضمن اشاره به این که چاپ و نشر مجله انگلیسی زبان سازمان نظام پزشکی باید رویکرد متفاوتی با مجله فارسی زبان آن داشته باشد، اظهار کرد: در راه اندازی مجله انگلیسی این سازمان سعی بر آن داریم تا جذابیت های علمی و آموزشی لازم را برای تمامی گروه‌های علمی و حرفه‌ای تحت پوشش سازمان در نظر گرفته و آن را از این جهات متفاوت از سایر انتشارات مشابه این سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تصریح کرد: امیدواریم تا با تلاش مجدانه اعضای هیات تحریریه بتوانیم رتبه علمی، پژوهشی لازم را برای آن در کوتاهترین مدت ممکن دریافت کنیم.

در ادامه این جلسه دکتر حسن رودگری مدیر پژوهشی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که نظرات کارشناسی و ساختارساز تمامی اعضای هیات تحریریه در چاپ و نشر مجله انگلیسی زبان لحاظ خواهد شد؛ اظهار نمود: از یکسال پیش به منظور امور پژوهشی، برنامه چشم انداز 5 ساله برای  سازمان نظام پزشکی تدوین گردیده که این مجله نیز در همان راستا فعالیت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد که علیرغم این که علم پزشکی در ایران پیشرفتهای چشمگیری داشته است اما از نظر اجرایی، علم اخلاق و تکنیک‌های مدیریت روز دنیا در رابطه با جامعه پزشکی از جوامع پیشرفته عقب تر هستیم و با ایده‌آل‌های رایج در نظام پزشکی های کشورهای پیشرفته فاصله داریم، درحالی‌که استعداد و توان ارتقاء تا آن سطح را دارا می‌باشیم.

رودگردی با  تاکید بر این که گرفتن امتیاز برای مطالب این مجله می تواند همکاران را برای فعالیت بیشتر در آن ترغیب کند، بیان کرد: راه اندازی مجله علمی انگلیسی زبان سازمان نظام پزشکی دریچه ای برای نمایه کردن جامعه پزشکی ایران در سطح جهانی است که در بخشی از آن به شرح وظایف سازمان نظام پزشکی و در قسمتی دیگر نیز به ارائه مطالب علمی و آموزنده در راستای نیازهای اکثریت جامعه پزشکی بویژه بخش خصوصی پرداخته خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود