Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بدمینتون با ابراز خرسندی از میزبانی زنجان در مسابقات بین‌المللی جام فجر گفت: ۸۰ ورزشکار خارجی از ۱۴ کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان محمدرضا پوریا عصر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات بدمینتون همه ساله در بهمن ماه به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود و فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر در آسیا و جهان تثبیت شده است ابراز کرد: هر سال 5 هزار دلار به این مسابقات اضافه می‌شود و امسال مسابقات 25 هزار دلاری را برگزار می‌کنیم و سال آینده رقابت 30 هزار دلاری را پیش‌رو داریم.

رئیس فدراسیون بدمینتون با اشاره به اینکه 14 کشور مطرح جهان در حوزه بدمینتون در زنجان حضور دارند بیان کرد: ورزشکاران از کشورهایی همچون مکزیک، آذربایجان، اردن، مالزی، استرالیا، ویتنام، هند و پرتغال در این رقابت بین‌المللی حضور دارند و کشور اندونزی غایب این مسابقات است.

وی بازیکنان خارجی شرکت کننده در این رویداد بین‌المللی را میهمانانی به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور خواند و گفت: تلاش داریم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

پوریا با ابراز رضایت از میزبانی و اسکان ورزشکاران خاطرنشان کرد: با همکاری وزارت ورزش میهمانان خارجی را از فرودگاه تهران تحویل گرفته و در تهران اسکان موقت دادیم و با توجه به بعد مسافت از تهران تا زنجان و نبود هواپیما این افراد از طریق قطار به زنجان اعزام شدند.

وی شمار بازیکنان خارجی حاضر در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را 80 نفر عنوان کرد و افزود: 50 نفر نیز از بازیکنان داخلی در این رقابت‌ها حضور دارند.

رئیس فدراسیون بدمینتون به اهمیت بازی‌های بدمینتون جام فجر اشاره کرد و گفت: در این رقابت‌ها بازیکنان در کشور آسیا و جهان صاحب "رنک" می‌شوند ضمن اینکه برگزاری شایسته این مسابقات توسط ایران سبب شد سال گذشته مسابقه بین‌المللی در رده جوانان برای نخستین بار در سمنان برگزار شد.

وی افزود: کار فدراسیون بدمینتون با دو رویداد بین‌المللی سخت و سنگین است و امسال دومین دوره مسابقات بین المللی جوانان برگزار می‌شود.

پوریا با اشاره به اینکه وزیر ورزش نظر مثبتی برای برگزاری مسابقات بین المللی در شهرستان ها دارد تصریح کرد: از هم اکنون نمی‌توانم این قول را بدهم که سال آینده نیز میزبانی مسابقات بدمینتون جام فجر برعهده زنجان باشد.

وی با اشاره به اینکه اردوی IOP بهترین اردویی است که تاکنون توانستیم برای ایران بگیریم ابراز کرد: این اردو کمپ پیشرفته المپیک است که فقط در مالزی و اندونزی است.

رئیس فدراسیون بدمینتون افزود: به دلیل اینکه امیر جباری از همدان و ثریا آقایی از تهران دارای رنک و بازیکنان اختصاصی این کمپ هستند، توانستیم این اردو را برای زنجان بگیریم که امیدواریم بازیکنان بیشتری را از ایران برای این کمپ جذب کنیم.

وی به برنامه فدراسیون برای تامین سالن‌های اختصاصی بدمینتون در کشور اشاره کرد و گفت: برای این منظور 20 سالن را برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم تعداد آنها افزایش یابد.

وی با ابراز امیدواری از مدال‌آوری بازیکنان ایرانی در مسابقات جام فجر عنوان کرد: تلاش داریم در مسابقات جاکارتا نیز نماینده داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور