Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان دور چهارم و در جدول گروه ' آA ' که با رقابت استادان بزرگ و بین المللی دوشنبه شب در مجموعه تجاری رفاهی اکسین آمل برگزار شد ، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران برابر محمدرضا اصغرزاده استاد فیده از مازندران با تساوی متوقف شد و مصاف دو استاد بزرگ بانوان ' میترا حجازی پور ' از تهران و ' مبینا علی نسب ' از مازندران نیز با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تساوی ' امیررضا پوررمضانعلی ' از ایران برابر ' تورباکیف ' استاد بزرگ روسیه از دیگر نتایج مهم جدول گروه ' آ A ' در پایان دور چهارم این مسابقات بوده است.
تا پایان دور چهارم در جدول گروه ' آ A ' که 82 شطرنج باز داخلی و خارجی با رتبه استاد بزرگ و بین المللی حضور دارند ، ' محمدامین طباطبایی ' با چهار امتیاز به تنهایی در صدر قرار گرفت ، ' پاول پونکارتوف ' استاد بزرگ روسیه و ' امیر پورمضانعلی ' و ' کوزوبوف ' اوکراینی هر کدام با سه و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
دور چهارم رقابت های جدول گروه ' بی B ' که 271 شطرنج باز حضور دارند ، هشت شطرنج باز از جمله ' علیرضا مقدم ' از گیلان ، ' مسعود طالبی ' و ' محمدامین اسماعیل نژاد ' هر دو از تهران چهار امتیازی شدند.
در بازی های مهم برگزار شده دوشنبه شب در جدول گروه ' بی B ' برابر ' بانک صدقی ' از تهران ، ' پویا دوست کام ' از تهران برابر ' پرنیان قمی ' پیروز شدند و ' آراد نظری ' از گیلان با ' مریم نوادزه ' از گرجستان به تساوی رضایت داد.
دور پنجم این مسابقات از گروه ' بی B ' صبح سه شنبه و گروه ' آ A ' که استادان بزرگ و بین المللی حضور دارند ، از ساعت 17 درمجموعه اکسین آمل برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر ( اکسین کاپ ) با رقابت 353 شطرنج باز داخلی و خارجی از 24 کشور دنیا شامگاه شنبه در مجتمع تجاری و رفاهی اکسین شهرستان آمل آغاز شد و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات 46 شطرنج باز مطرح و سرشناس خارجی به همراه شطرنج بازان ملی پوش و مدعی استانهای کشور حضور دارند.
این مسابقات در 2 جدول استادان بزرگ شطرنج و آماتورها برگزار می شود که 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در جدول (آ A) در 9 دور و 271 نفر نیز در جدول گروه (بی B) در 11 دور به روش سوئیسی باهم رقابت می کنند.
حبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۴۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند