Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@07:29:43 GMT

قتل زن آرایشگر بعد از آزار و اذیت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۸۶۰۷۸

قتل زن آرایشگر بعد از آزار و اذیت

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ دهم دی سال 93 زنی با پلیس شهر جهرم استان فارس تماس گرفت و از قتل زن جوانی در یک آرایشگاه زنانه در یکی از محله‌های این شهر خبر داد.

پلیس و بازپرس جنایی با حضور در محل با جسد غرق در خون زن آرایشگر روبه‌رو شدندکه براثر اصابت جسم سخت به بدنش فوت کرده و از مرگش ساعاتی می‌گذشت.

 

همه جا به‌هم ریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد او به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. با تحقیق از خانواده مقتول معلوم شد زن جوان مثل هرروز به محل کارش رفته و آنها در تماس پلیس متوجه قتل او شده‌اند. این در حالی بود که در تحقیقات بعدی مشخص شد گوشی تلفن همراه مقتول به سرقت رفته و او ساعت 3 بعدازظهر همان روز از سوی فرد یا افرادی به قتل رسیده است.

 

مدتی بعد کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که زن جوان قبل از مرگ مورد آزار و اذیت قرارگرفته است. تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت و چند نفر به عنوان مظنون بازداشت شدند، اما مدارکی در ارتباط با گناهکاری آنها به دست نیامد و این افراد آزاد شدند.

 

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که ماموران با گذشت سه سال از این جنایت، اردیبهشت سال 96 به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، گوشی تلفن همراه مقتول از سوی فردی در تهران دو بار مورد استفاده قرار گرفته و بعد به یکباره خاموش شده است. ماموران در جست‌وجوی این فرد بودند تا این‌که ردپای او را روز سه‌شنبه در یکی از محله‌های تهران به دست آوردند و با هماهنگی قضایی وی را بازداشت کردند.

 

متهم میانسال دیروز ـ چهارشنبه ـ به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و مورد تحقیق قرار گرفت.

 

وی به بازپرس جنایی گفت: مدرک تحصیلی‌ام دیپلم ردی است و تا چندی پیش مغازه فروش گوشی تلفن همراه داشتم، اما به دلیل مشکلات مالی مغازه‌ام را تحویل دادم.

 

مقتول ـ زن آرایشگر ـ را نمی‌شناسم ونمی دانم چرا به قتل رسیده است. من متاهل هستم و فرزند دارم آخرین بارهم که با خانواده به سفر رفتم سال گذشته بود که به شمال کشور رفتیم. 9 ماه پیش با مردی در خیابان آشنا شدم و از او گوشی تلفن همراه را خریدم. گوشی چند روز در اختیارم بود و همسرم از آن استفاده کرد و بعد آن را به مشتری فروختیم.

 

تحقیقات درباره ادعاهای متهم ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل جوان ۳۷ ساله در اطراف روستای کولیجه شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صادق شکری، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک جوانی در اطراف روستای کولیجه بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار ضربه و جراحات وارده به سر جوان عامل مرگ بوده و تحقیقات میدانی و بررسی محل تردد مقتول و عملیات شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات میدانی از اهالی روستا و بررسی آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه جرم متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

شکری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با ضربه چوب‌دستی به سر مقتول اعتراف و انگیزه خود را مزاحمت ناموسی مقتول برای همسرش عنوان کرد.

کد خبر 750675

دیگر خبرها

  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران