Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در آیین افتتاح و یا کلنگ زنی تعدادی از این طرح‌ها به نمایندگی از ۳۰ طرح دیگر گفت: یکصد و ده میلیارد ریال از محل تملک دارایی و تسهیلات بانکی برای این طرح‌ها اختصاص داده شد.
گوهرگانی تعدادی از این طرح‌ها را  شامل مرغداری گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای تمام اتوماتیک لیکک، اردوگاه تفریحی تنگ ماغر، طرح بلدرچین ۳۰ هزار قطعه‌ای روستای ممبی، ایستگاه پمپاژ آب و خاک روستای پس باغ و کلنگ زنی پارک طالقانی شهر لیکک بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: یکی از اهداف دولت حمایت از بخش خصوصی در زمینه فرصت‌های شغلی است که در قالب تسهیلات اشتغال روستایی آمادگی پرداخت منابع مالی به عنوان سرمایه در گردش را داریم.
باقری مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان هم در آیین افتتاح اردوگاه تفریحی تنگ ماغر گفت: ساخت این اردوگاه، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین شده و برای فاز اول این طرح ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
تقوی شهردار  لیکک نیز در آیین کلنگ زنی پارک طالقانی این شهر گفت: این طرح از محل اعتبارات استانی و با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات

تصاویری از یک بمب عمل‌نکرده در بمباران منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز