Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ رازانی روز شنبه در شورای قضایی استان لرستان با اشاره به اینکه در ۱۰ شهرستان لرستان دادسرا داریم، اظهار کرد: با همکاری بخش های مختلف، دادسراها و دادگاه ها برخورد خوبی با جرایم صورت می گیرد، بدون فضاسازی و با رعایت مصالح نظام با جرایم برخورد می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در تعامل با نیروی انتظامی، امنیت مطلوبی در استان حکم فرما است، افزود: طبق آمارهای وزارت کشور، لرستان از نظر امنیتی وضعیت مطلوبی دارد و جزو ۵ استان امن کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازانی بیان کرد:  متاسفانه کارخانه ها در لرستان با بحران روبه رو هستند یا تعطیل شده اند، نمونه آن کارخانه پارسیلون است که با تلاش دستگاه قضا این کارخانه تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: جرایمی که در لرستان رخ می دهد خشن نیستند و خوشبختانه از این نظر وضعیت استان مطلوب است.

رازانی با بیان اینکه همکاری خوبی در دستگاه قضایی در لرستان حاکم است، خاطر نشان کرد: در ۴ شهرستان زندان داریم و در مجموع ۵ هزار زندانی در استان داریم که ۶۵ درصد آنها محکوم و مابقی متهم هستند.

وی در ادامه سخنان خود  از بازدید مستمر از زندان ها خبر داد وگفت: استفاده از مجازات های جایگزین و عفو را برای مجرمان پیگیری می کنیم.

رازانی تاکید کرد: در کل دادسراهای استان ۱۵ هزار پرونده اجرای احکام داریم و مرتب تعداد آنها کاهش می یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده در اراضی جلگه‌ای جنگلی یک روستا در نوشهر اواخر سال قبل با ورود دستگاه قضائی تخریب شد و جای آن درخت کاشته شد.

این درختان اکنون جوانه زدند و در حال رشد هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران روز چهارشنبه از عرصه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی بازدید کرد..

کد خبر 6087933

دیگر خبرها

  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند