Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@20:58:29 GMT

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۵۴۰۱

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان استان، امروز، 23 بهمن‌ماه در متن این حکم آمده است:
نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامۀ بنیاد ملی نخبگان، آئین‌‌نامه تأسیس و ادارۀ دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمدی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید .
بدیهی است استاندار محترم، رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت .
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
یادآور می‌شود، بدینوسیله از زحمات یوسف نیکروز و خدمات ارزندۀ ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد