Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - ریزش دیوار خانه در حال ساخت در یکی از روستاهای شهرستان ساری سبب مصدومیت پنج کارگر شد و آنها را روانه بیمارستان کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این حادثه حوالی ظهر امروز دوشنبه در روستای ' بندارخیل ' واقع در کمربندی غربی ساری رخ داد.
سخنگوی اورژانس مازندران اعلام کرد که زخمی های این حادثه پس از حضور تکنسین های اورژانس در صحنه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکریا اشکپور افزود : براساس اعلام و مشاهدات تکنسین های اورژانس که به محل حادثه اعزام شدند ، کارگران در طبقات پایین تر این ساختمان سه طبقه مشغول کار بودند که آوار شدن دیوار طبقات بالا سبب زخمی شدن آنان شد.
وی گفت که مردان حادثه دیده که بین 30 تا 65 سال سن دارند از ناحیه سر و دست دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری شدند.


رعایت نکردن نکات ایمنی در ساخت و سازها در سال های اخیر یکی از دلایل افزایش حوادث کاری در مازندران بوده که گاهی به مرگ کارگران انجامیده است .
بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی مازندران ، تنها در نیمه نخست امسال مرگ و میر ناشی از حوادث کار در این استان 22 درصد افزایش داشته است .
در این گزارش آمده است که در این مدت 56 نفر براثر حوادث حین کار در استان مازندران جان خود را از دست دادند که سقوط از بلندی بیشترین تعداد فوتی ها را تشکیل می دهد .
کارگری ساختمان یکی از مشاغل پررونق فصلی بویژه در پائیز و زمستان در مازندران محسوب می شود و در عین حال از مشاغل پرخطر نیز به حساب می آید.
تشکیلات خانه کارگر مازندران تعداد کارگران ساحتمانی این استان را بیشتر از 70 هزار نفر اعلام کرده است که از این تعداد هنوز بیشتر از 22 هزار نفر در لیست انتظار بیمه قرار دارند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد