Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@01:16:31 GMT

شناسایی اعضای باند تصادف ساختگی در برخوار اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۱۵۲۲

حوادث رکنا: یک باند تصادف ساختگی در برخوار شناسایی شدند، اعضای این باند با تصادف ساختگی ۲۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه اخاذی کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر افزایش مشکوک تصادفات جرحی در حوزه قضایی برخوار موضوع در دستور کار دادسرای این شهرستان قرار گرفت و در انجام تحقیقات قضایی در پرونده‌هایی با همین موضوع و بررسی آدرس‌ها و تحقیق از راننده اتومبیل، وی اقرار به ساختگی بودن تصادف Crashکرده و مصدومان این پرونده به دادسرا احضار و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با ارجاع امر به اداره آگاهی مأموران در بازرسی از دو منزل ۴ مصدوم را شناسایی و دستگیر کردند و یک دستگاه پراید کشف و ضبط شد.
خسروی وفا خاطرنشان ساخت: متمهان از این طریق توانسته بودند مبلغی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از شرکت‌های مختلف بیمه اخذ کنند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی سایر اعضای این باند در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب قرار دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان