Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- دیدار دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی ۲ - ۲ و بدون برنده در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر دوشنبه با چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم آلومینیوم اراک میزبان ماشین سازی تبریز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم مقابل تیم صدر جدولی لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان به تساوی ۲ - ۲ دست یافت و امروز همین نتیجه را مقابل تیم ماشین سازی تبریز که در ردیف سیزدهم جدول قرار دارد آن هم در خانه به دست آورد.

تیم آلومینیوم اراک تا پایان هفته بیست و دوم با انجام ۲۲ بازی، ۵ برد، ۹ تساوی، ۸ باخت و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال قرار داشت.

این رقابت پس از بیش ۹۰ دقیقه تلاش بازیکنان هر دو تیم با نتیجه ۲ - ۲ پایان یافت که دو گل تیم ماشین سازی تبریز توسط حسین قره داغی و سعید مهری وارد دروازه آلومینیوم شد و دو گل تیم آلومینیوم هم توسط سجاد آقایی و حمید غلامی به ثمر رسید.

همچنین در این دیدار کیوان وحدانی و میثم خداشناس هر دو از تیم آلومینیوم اراک، از داور کارت زرد دریافت کردند.

به هر تقدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک شرایط خوبی در جدول لیگ ندارد و اگر در بازی های باقیمانده با روش و ترکیب فعلی پیش رود شاید در فصل دیگر و سال آینده جایی در لیگ دسته اول فوتبال نداشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود