Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی به پیام فیسبوکی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته کارلوس کی روش  در صفحه رسمی خود نوشت: "وفاداری و نیاز. مطئنا وفاداری و نیاز، یک چیز نیستند. متاسفم برای کسانی که وقتی نیازشان تغییر می کند، وفاداری شان هم دچار تغییر می شود. بیایید برای یک مبارزه کثیف دیگر آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از آنکه کی روش در حین برنامه نود با پیامک مواضع خود را به گوش علی کریمی رساند، سرمربی تیم ملی ایران با لحن تندتری، متن زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد؛

متاسفانه این باور قوی برای من که "استعداد خریدنی است اما شخصیت نه" تبدیل به یک حقیقت شد. در زمان، لحظه و موقعیت مناسب پاسخ رفیق نیمه راه خواهم داد. واضح است که این رفیق نیمه راه در استفاده از پا و سر خود توانایی بیشتری از زبان و مغزش دارد.

صحبت های غیرمحترمانه، دروغ، ساختگی و اتهام های بزدلانه او تنها بی احترامی به 124 بازی ملی، هم تیمی های او و فوتبال بود.

شکی نیست که او نیاز به کمک دارد.

در همین راستا علی کریمی به پیام فیسبوکی کارلوس کی‌روش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم