Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز جامع تخصصی طراحی طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی دانشگاه فنی و حرفه ای باحضور رئیس این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، آیین افتتاح مرکز جامع تخصصی طراحی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در آیین افتتاح مرکز جامع تخصصی طراحی طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی با ابراز خرسندی از نگاه مثبت دولت، مجلس شورای اسلامی و جامعه به توسعه آموزش‌های مهارتی بالاخص دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: پتانسیل و ظرفیت عظیمی در اصناف و حرفه‌ها و همچنین توسعه این آموزش‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان ضرورت همسویی اقتصاد و توسعه آموزشی، افزود: متاسفانه ما فقط به دنبال توسعه آموزش‌های رسمی، مقطع دار و عام بوده ایم که بخش محدودی از جمعیت هدف ما را تحت پوشش قرار داده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: برای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی باید آموزش‌های غیررسمی و اقتصاد غیررسمی را یک فرصت تلقی کرد و بر این اساس مشاغل باید شناسایی شود و با تکیه بر آموزش‌های مبتنی بر حرفه و به دور از مدرک گرایی به دنبال ارتقای سیستم آموزشی و سرمایه انسانی و بهره وری نیروی کار باشیم.

صالحی افزود: دانشگاه‌ها باید ماموریت گرا باشند و با شناخت رسالت خاص خود بر مبنای آمایش سرزمین و با توجه به اقتصاد آموزش، مدلی طراحی کنند که در آن مدل آموزش دانشجویان بر مبنای نیاز بازار کار و ارتباط با صنعت، اصناف و مشاغل مبتنی بر تولید و کارآفرینی باشد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس

ناصر رضایی گفت: شهرک مورد نظر در راستای قانون جهش تولید مسکن و برای اسکان ۲۹ هزار نفر طراحی شده است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: حدود ۹ هزار واحد مسکونی اعم از یک طبقه دو طبقه و ویلایی در این شهرک طراحی شده است.

او بیان کرد: این شهرک با رویکرد خودکفایی و چند عملکردی گردشگری، سکونتگاهی، صنعتی و آموزش عالی تصویب شده است.

رضایی یادآور شد: این شهرک شامل ۶ محله است که هر محله مرکز خدماتی خاص خود را دارد و اجتماع محور طراحی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع