Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:33:52 GMT

٣٠ درصد خسارت 45 واحد مرغداری استان تهران پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۰۱۶۵

٣٠ درصد خسارت 45 واحد مرغداری استان تهران پرداخت شد

تهران- ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران گفت: از ابتدای مهرماه 30 درصد غرامت مرغداران خسارت دیده استان ناشی از شیوع آنفلوانزای پرندگان پرداخت شده و تلاش داریم ٧٠ درصد باقی مانده تا پایان سال پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، فریدون بهبانی امروز چهارشنبه در نشست خبری درباره عملکرد مدیریت استان در حوزه اعتباری، بیمه و بانکداری الکترونیک افزود: با شیوه بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تهران از ابتدای مهر تاکنون 45 واحد آلوده شناسایی و چهار میلیون قطعه مرغ تخمگذار معدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مجموع غرامت پرداختی نیمه دوم امسال به مرغداران 390 میلیارد ریال است که در صورت تامین اعتبار پرداخت می شود.
ادامه دارد...
اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام**٩١٨٦*1070*2025
خبرنگار: هما همت خواه*انتشار دهنده: لیلا جودی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردندهمچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.
سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.
شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری وفرمانداری مراجعه ومطالبه خود را پیگیری کردندوبه نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان ورفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • خشکسالی در 22 استان کشور! بارش‌ها 8.9 درصد کاهش یافت
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران