Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیرو تنبیه بدنی یک دانش آموز در مشکین شهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ورود مدعی العموم به این موضوع خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، پیرو تنبیه بدنی یک دانش آموز در مشکین شهر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از ورود مدعی العموم به این موضوع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر عتباتی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تعیین نماینده از سوی دادستان مرکز استان اردبیل برای بررسی ابعاد ماجرا و دستور ویژه به دادستان مشکین شهر برای تشکیل پرونده کیفری و رسیدگی فوق العاده به موضوع خبر داد و در بیان جزییات این حادثه گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، دانش آموز بر سر کلاس آیین و نگارش دیر حاضر می‌شود و از آنجاییکه جودو کار بوده معلم دستش را روی گردن دانش آموز می‌گذارد تا مقاومت این دانش آموز ورزشکار را بسنجد.

وی افزود: در ادامه دانش آموز به این رفتار دبیر معترض می‌شود ولی دوباره معلم فشار را بر گردن دانش آموز بیشتر می‌کند، مجددا دانش آموز اعتراض می‌کند و زمانی که معلم دستش را از گردن دانش آموز بر می‌دارد دانش آموز به زمین افتاده و سرش با زمین برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر این حادثه دانش آموز دچار خونریزی از گوش و احتمالا شکستگی جمجمه شده و فورا به بیمارستان اردبیل منتقل می‌شود.

عتباتی با بیان اینکه نماینده دادستان با حضور در بیمارستان در جریان روند درمانی این دانش آموز قرار گرفته است، از انجام تحقیقات در این زمینه خبر داد.

وی با اشاره به ورود حراست آموزش و پرورش به موضوع گفت: معلم خاطی تحت تعقیب قرار دارد و دادستانی با جدیت با عوامل این حادثه بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در بیان وضعیت جسمانی دانش آموز نیز گفت: وضعیت جسمانی این دانش آموز فعلا مناسب است و منتظر نتایج آزمایشات و ام آر آی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس