Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به پیشنهاد ۱۵ عنصر ضدانقلابی برای برگزاری رفراندوم در سازمان ملل گفت: ملت ایران به برگزاری رفراندوم نیازی ندارند و دشمن باید این آرزو را با خود به گور ببرد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: ایران پس از انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به پیشرفت و توسعه در سطوح گسترده‌ای دست‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان ملل نیز تاکنون برای ایران دردی را دوا نکرده است تصریح کرد: 15 عنصر ضدانقلابی خواستار برگزاری رفراندوم تحت نظر سازمان ملل شدند که تحقق این هدف برای آن‌ها آرزویی است که تنها در خواب می‌توانند آن را ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه ملت ایران نیازی به رفراندوم ندارند افزود: دشمنان ایران اسلامی در ماه‌های گذشته با توطئه و دسیسه‌چینی درصدد ایجاد اختلافات داخلی در ایران بودند که این امر با هوشیاری ملت ایران محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خوش خود فکر می‌کرد ملت ایران در 22 بهمن امسال حضور چشمگیری در راهپیمایی نخواهند داشت ولی واکنش مردم معکوس بود و حماسه حضور آن‌ها در سی و نهمین سالروز بهار آزادی دیدنی بود.

شاهچراغی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام و مقام معظم رهبری هستند تصریح کرد: مسئولان نیز موظف هستند برای حفاظت از انقلاب اسلامی ایران در بین مردم حضور یابند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

وی ابراز داشت: امنیت و توسعه پایدار از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این امر باید برای مردم بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه امنیتی که در این وجود دارد رایگان حاصل نشده است اذعان کرد: برای ایجاد این امنیت پایدار و قدرت خون بسیاری از جوانان سرزمین ریخته شده است و این امنیت خون‌بهای شهیدان اسلام است.

انتهای پیام/ ت

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس بیان کرد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در کلانشهرها ، گفت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است

روندی که درصورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یافته‌های متعدد و تجربه در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که کدام سبک زندگی و کدام الگوی مسکن و شهرسازی سازگاری بیشتری با آرامش آدمی دارد، گفت: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد!حتی آزمایش‌های انجام شده بر روی موش‌ها نیز نشان می‌دهد که تراکم جمعیت (باوجود تأمین تمام نیازهای دیگر) به پرخاشگری، اصطکاک، افزایش مرگ و میر و نهایتا فروپاشی کامل جمعیت می‌انجامد.

نماینده کرج و فردیس در مجلس با بیان اینکه سندرم تراکم بلای جان کلانشهرها است،گفت: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است، که با وجود مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم، (افزایش 25درصدی مساحت سکونتگاهی کشور) تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

عسگری در همین راستا اضافه کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند